Nu dit forum zo groot is geworden wil ik na 4 jaar nogmaals een oproep doen om mee te zoeken naar mijn oude liefde Puschkin. September 2002 is dit paard vanaf manege de Eenhoorn meegenomen door een handelaar uit de buurt van Almelo. Op deze manege was zij een manegepaard waar ik vaak op reed en ik ben dan ook stuk geweest van verdriet dat ze weg moest. Ook Rowan17 van bokt is benieuwd waar ze naar toe is gegaan.
Deze merrie zal immiddels een jaar of 10 zijn (ruwe schatting). Het is een vosmerrie van 1.60 met rechts voor een half wit been, links voor een wit voetje, rechts achter ook een wit voetje en links achter een bruin been. Al haar hoeven waren wit van kleur behalve de hoef aan het linker achterbeen, deze was zwart van kleur.
Ze heeft een bles die schuin over haar linker neusgat loopt en die onder haar mond verder loopt. Het is mogelijk dat ze op haar rug 2 tot 3 witte plekjes heeft als gevolg van drukkingen van een slecht passend zadel. Ze is verkocht vanwege haar lastige karakter, maar met de juiste ruiter kan dit inmiddels een droompaardje zijn geworden. Deze merrie had naar alle waarschijnlijkheid geen papieren.
Het is een vos met rechts voor een half wit been, links voor een wit voetje, rechts achter ook een wit voetje en links achter een bruin been. Al haar hoeven waren wit van kleur behalve de hoef aan het linker achterbeen, deze was zwart van kleur.
Ze heeft een bles die schuin over haar linker neusgat loopt en die onder haar mond verder loopt. Het is mogelijk dat ze op haar rug 2 tot 3 witte plekjes heeft als gevolg van drukkingen van een slecht passend zadel.

Op http://www.fearlessglobetrotters.nl/htm ... /intro.htm staat de hele tekst die ik destijds heb geschreven. Het prikbord van deze site is inmiddels gesloten.
Wie-o-wie weet waar zij is?!?
Groetjes,
Maaike