[PG]sharona, haflingermerrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kannie

[PG]sharona, haflingermerrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-06 14:07

ik heb een jaar of 3 geleden mijn haflingermerrie verkocht: Sharona.
haar vader is Starwin en vader van moeder volgens mij Magister (dit weet ik niet meer helemaal zeker)
ze is vrij donker en heeft een litteken bij haar oog.
ik ben het telefoonnummer van de mensen die haar hebben gekocht kwijtgeraakt en ben zo benieuwd hoe het met haar gaat.
Ze is verkocht aan een meisje dat volgens mij Laura heet.
En als ik het goed heb in Nieuwerkerk ad Ijsel.
als iemand hier wat over weet...ze zal nu ongeveer 12 jaar zijn. (volgens mij was ze 9 toen ik haar verkocht, maar dat weet ik ook niet meer zeker)
ben benieuwd....
ik ben overgegaan naar een KWPN-er waar ik heel blij mee ben, maar ik denk nog vaak aan haar en wil gewoon heel graag weten hoe het met haar is...

miriamvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 14:48

Laatst was ik mijn oude fotoboeken aan het opruimen en kwam zo ook het boek tegen van mijn Haflinger, Juliet, die ik al weer heel wat jaartjes geleden heb verkocht. Zij heeft verschillende veulens gehad die destijds verkocht zijn en haar tweede veulen was Sharona. Sharona is een dochter van Starwin en de vader van haar moeder is Magister. Omdat ik toch wel een beetje benieuwd was of er nog wat informatie terug te vinden was hoe met met deze paardjes verder is vergaan ben ik wat gaan zoeken op internet en kwam zo bij jouw berichtje. Zie dat het inmiddels al een behoorlijke tijd geleden is dat je haar verkocht hebt, maar ben toch benieuwd hoe het met haar ging in de tijd dat ze bij jou is geweest....

kannie

Re: [PG]sharona, haflingermerrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-09 00:14

heb haar met heel veel plezier gehad altijd, maar wilde graag verder in de dressuur en ze had wat dat betreft wel haar limiet bereikt. in het begin scheurde ze er altijd maar op los. na veel trainen kon ze later als de beste verzameld galoperen en allerlei m2 oefeningen. het was een schat van een merrie. hoop ooit nog eens te horen hoe het nu met haar gaat.