dikke enkels (vocht) - wat voor schoenen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

dikke enkels (vocht) - wat voor schoenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-06 20:53

Ja, bijna 27 weken zwanger en mijn enkels zijn net zo dik als mijn kuiten
Mijn leren rijlaarzen kon ik al niet meer in, mijn rubberen zijn daarna weggelegd, toen zaten mijn stalschoenen te krap en nu beginnen zelfs mijn sneakers wel erg krapjes te worden.
Iemand een idee wat ik nog aan kan doen? Ik kan toch moeilijk met slippers mijn paard op

QueenD

Re: dikke enkels (vocht) - wat voor schoenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 22:27

Probeer de Ariat Endurance eens. super schoen voor iedereen.

Trieske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 22:29

Schoen met veter en een maatje groter, alleen moet je dan wel hopen dat je nog een tijdje zelf je veters kunt strikken...

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-06 08:14

Bedankt voor de tips! Veters strikken kan ik al een tijdje niet meer maar behulpzame man is voorhanden Dus ik ga zien wat er nog lukt! (zelfs mijn sandalen laten het afweten merkte ik gisteravond )

ankem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 06:32

Ariat of misschien dr Martins.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-06 08:01

Ik zag op internet verschillende modellen Ariat Endurance staan maar helaas zijn ze allemaal redelijk hoog. Dat past dus niet meer, de hoogte van sneakers is echt het maximale. Zijn er ook lagere modellen Ariat?
Ik kan helaas even geen foto plaatsen van mijn enkels maar mijn kuiten gaan gewoon over in mijn voeten, zonder enkels ertussen, dus schoenen die om de enkel sluiten passen helaas echt niet.
Anders dus idd maar een paar goedkope sneakers proberen in een (of twee, of drie Clown ) maten groter, hopen dat dat werkt.

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 08:54

je hebt ook sneakers zonder veters, ikzelf heb een paar puma's waar je zo in kunt (met wat wringen maar zonder hulp van je handen) en die zitter erg goed aangesloten om mijn voet.
Als het moet zou ik er ook makkelijk mee kunnen rijden en het is veiliger zonder de veters.
Dit scheel toch weer de hulp om je veters te strikken en meestal zit er ook nog een randje elastiek zodat ze lekker meerekken.

Sies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 08:57

Ik heb door een ongeluk een dikke voet. Ik heb bergschoenen van ee nzachte stof en de Makro. Die waren maar 29 euro. Heb ze al 3 jaar nog goed. En nu mijn voet dik is ideaal. Ruime instap.

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 09:10

Kan je met zo'n buik nog wel op een paard komen dan Nagelbijten / Gniffelen
Wel gaaf dat je zo lang blijft doorrijden, tot wanneer ben je van plan om te blijven rijden?

Qua schoenen heb ik trouwens geen idee, mijn zwangere schoonzusje heeft enkels zo dik als haar bovenbenen bijna. Die krijgt zelfs nauwelijks slippers meer aan. Ik zou als ik jou was iig proberen zoveel mogelijk met je benen omhoog te liggen, maar die tip heb je vast al van je verloskundige gehad Knipoog

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-06 09:40

Mijn huidige paard is gelukkig maar 1.60 dus daar kom ik nog wel op. Het is alleen geen gezicht in de spiegel, die dikke buik. De andere paarden laat ik staan. Mijn andere 'vaste paard', die ik dus voor iemand anders rijd, is 1.72 dus ik denk niet dat ik daar nog op kom.
Ik ben mijn eigen paard nu zadelmak aan het maken en wil dat er stap, draf, stuur en rem op zit. Als dat bereikt is naar mijn zin, gaat hij verder aan de longe tot na de bevalling. Dan gaan we de galop erop monteren.