Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Sinds die tijd rij ik hem weer gewoon op wedstrijden. DresslOver schreef:ik vind dat voor je op wedstrijd gaat, dat je dan een klasse hoger nog een nette proef moet kunnen rijden.. ik ga nu bv B starten (4jarige) en ik zou een L proefje nog best leuk neer kunnen zetten.
daantjuhhh schreef:Dat ligt er wel een beetje aan.
Ik bedoel mijn paard kan met gemak een nette L1 proef neerzetten, maar er zijn nog wel dingetjes die niet zo goed gaan dat is hals strekken en middendraf. dus ik heb er dan vaak 3 4ren bij.
Maar ik weet dat ik dat op kan halen met dingen zoals wijken, middengalop halthouden, gebroken lijntjes..
Dus ik kom uit eindelijk dan wel aan de punten.
Lusitana schreef:daantjuhhh schreef:Dat ligt er wel een beetje aan.
Ik bedoel mijn paard kan met gemak een nette L1 proef neerzetten, maar er zijn nog wel dingetjes die niet zo goed gaan dat is hals strekken en middendraf. dus ik heb er dan vaak 3 4ren bij.
Maar ik weet dat ik dat op kan halen met dingen zoals wijken, middengalop halthouden, gebroken lijntjes..
Dan rijdt je dus om winstpunten te halen, dan promoveer je naar de volgende klasse zonder dat het paard alles bevestigd heeft en dan blijf je daar dan toch hangen, of zie ik dat verkeerd?
DresslOver schreef:ik vind dat voor je op wedstrijd gaat, dat je dan een klasse hoger nog een nette proef moet kunnen rijden.. ik ga nu bv B starten (4jarige) en ik zou een L proefje nog best leuk neer kunnen zetten.
Lusitana schreef:daantjuhhh schreef:Dat ligt er wel een beetje aan.
Dan rijdt je dus om winstpunten te halen, dan promoveer je naar de volgende klasse zonder dat het paard alles bevestigd heeft en dan blijf je daar dan toch hangen, of zie ik dat verkeerd?