Nikita, ons vorige paard! Ze was een grote pony/klein paard, volgens mij ongeveer 1.58 maar dat weet ik niet zeker! Haar kleur is een koffievos.
Nikita was een merrie van nu ongeveer 8 jaar oud denk ik. Zaten geen papieren bij! Voor de aftekeningen kan je op de foto kijken. ( alleen voor een wit voetje en een bles)
Het was een merrie met een vals karakter. Het ene moment kon ze heel lief zijn en was er niks aan de hand, maar dan opeens werd ze agressief en begon ze zomaar te slaan en te bijten. Het kan echter zijn dat zij het niet meer deed. Wij hebben haar omgerolen bij een paardehandelaar genaamt Alex Hoef. Waar hij precies woont weet ik niet meer. Weet iemand alsjeblieft waar deze merrie is, want mijn zus reed haar maar kon niet met haar overweg, echter kon ik haar wel rijden maar omdat mijn ouders het te gevaarlijk vonden moest ze weg!
Verder kon ze wel goed springen, dressuur was ze ook braaf maar snel afgeleidt.
Hier de foto's:
Haar hele lichaam
Hier haar hoofd
http://images.cu2.nl/cu2.nl/user/314/14 ... /3.400.jpg
Hier haar benen
Als iemand weet waar ze is laat het alsjeblieft weten wil zo graag weten hoe het met haar gaat en waar ze is. Het kan ook zijn dat ze naar het buitenland is verkocht!
Groetjes Linda

Ze is wel een aardig pittige merrie als je foto's hebt kan ik zien of het dezelfde is