Combinatie gedeactiveerd?!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

moowsy

Combinatie gedeactiveerd?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-06 15:06

Ik weet niet of de titel klopt maar ehm...

Mijn coupons waren weer op dus ik wilde ze bij bestellen, maar ik kreeg ze maar niet binnen.
Toen heeft Danielle14 van bokt mij geholpen, omdat ik dacht dat ik met mijn stomme hoofd ergens overheen gelezen had.
Weer niks...
Toen heeft INkie ze voor mij besteld... Na 2 weken nog steeds niks. Dus ik belde vandaag de KNHS, blijkt dat ik al sinds 12 januari afgemeld sta, waarvan ik dus niks wist.
Ik moest even mailen, en als het goed is wordt het weer zo snel mogelijk geactiveerd..
Iemand enig idee hoe dit zomaar kan?

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:47

Dat is niet prettig!
Heb ook geen idee hoe dit kan, iemand ide grappig geweest denk te zijn? (lijkt me sterk ma oke)

Liex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 16:16

Het kan inderdaad zijn dat je gede-activeerd bent! Dat ligt eraan hoelang je al niet meer op concours ben geweest. Ik ben met mijn vorige pony ook gede-activeerd, ook gewoonweg omdat ik te lange
tijd niet op concours was geweest.

moowsy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-06 16:36

Ja dat weet ik eigenlijk niet meer! Haha, we hebben zelf geen vervoer, dus ik kan niet zo vaak. Ik had eigenlijk afgelopen zaterdag wedstrijd maar ik heb een scheur in mijn enkelband, dus dat kon niet. Dan hadden die puten natuurlijk ook niet goed door gekomen...

Zwelgje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 08:34

Ze hadden mij bij de KNHS ook fijn gedeactiveerd! En ik ga bijna wekelijks op concours.
Wat bleek nou, ik HAD 3 actieve combinatienummers waarvan er maar 2 echt actief waren en 1 had ik afgemeld omdat het paard in kwestie dood is. Dat laatste hadden ze dus niet geregistreerd en dus voor het gemak mijn wel actieve combinaties ook maar afgemeld.
Het is omdat ik zelf even belde, per vandaag ben ik weer 'actief'

moowsy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-06 11:50

Mischien dat dat het is! Dat zijn mijn moeder nog; "Ik heb in Januari alleen de startkaart met de pony afgemeld.. Niet die met het paard." Ik denk dat bij mij dan hetzelfde is gebeurd... Toen ik belde moest ik een mailtje sturen zodat ze hem konden activeren, ik heb nog niks gehoord of dit al gebeurd is..

Zwelgje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 12:44

moowsy schreef:
Mischien dat dat het is! Dat zijn mijn moeder nog; "Ik heb in Januari alleen de startkaart met de pony afgemeld.. Niet die met het paard." Ik denk dat bij mij dan hetzelfde is gebeurd... Toen ik belde moest ik een mailtje sturen zodat ze hem konden activeren, ik heb nog niks gehoord of dit al gebeurd is..

Dat zit er dik in. Ze denken over het algemeen niet zo 'pro actief' daar bij de KNHS.