Mondoni Durban

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ilse

Mondoni Durban

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-06 08:41

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of iemand deze broek heeft en hoe hij bevalt?
Ik zag hem namelijk gisteravond in de Divoza catalogus staan en het lijkt mij wel wat, strakmodel maar mét steekzakken en (kunst)lederen zitvlak.
De kleuren die ze hebben klinken verder ook wel goed, zeker voor die prijs.
Is het een beetje lekkere stof? En gaat de broek wel een beetje lang mee?

ingvdh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 10:25

Ik heb er een, en het is idd een lekkere broek, alleen moet je niet verwachten dat je er jaren mee doet, daar is de kwaliteit niet naar.

QueJira

Re: Mondoni Durban

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 12:21

moet je ze een maat groter bestellen dan je eigen maat of niet?!

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:06

Ik heb totaal geen problemen met deze rijbroeken, ik heb mijn eerste 4 jaar geleden gekocht (ander model) deze rijbroek gaat nog steeds mee en ook de kleur is nog mooi! Ik heb geen maat groter of kleiner van deze broek. Welke maat zoek je?

Alytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:16

Ik ben niet zo fan van de Mondoni broeken met kunstleer. Bij mij zaten er na 9 maanden al gaten in het kunstleer, dat kunstleer werd steeds dunner en verdween op den duur. Ook verkleuren de broeken erg en ik moest een maat groter hebben.

evita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:17

Ik heb er ook 1. Zou idd een maat groter bestellen dan de maat die je hebt.

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-06 15:32

Nouja ik ga hem in elk geval in de winkel zelf passen binnenkort dus dat komt wel goed.
Maar zo te zien wel hele uiteenlopende reacties, bij de ene gaat hij erg lang mee terwijl hij bij de ander dat niet echt doet.
Kijk voor mij hoeft hij ook geen jaren mee te gaan, maar 1 jaar is toch wel het minimum.

0maris0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:38

heb er ook een.. een donkerblauwe.. de stiksels laten snel los en ze vallen zeer klein!
alleen dus dat de stiksels los laten vind ik echt een minpuntje verder zitten ze perfect!
en anders moet je als je toch naar divoza gaat even kijken naar de mondoni durban en de Harry's horse ez precies dezelfde!
leren zitvlak strak model en steekzakken.
ook heb ik trouwens de mondoni tunis met steekzakken bandplooi alleen geen lederen zitvlak vind ik persoonlijk beter dan de durban en is €10.- duurder,

Groetjes en Succes

ps wanneer ga je naar divoza?
laat even weten welke jhe hebt gekozen

kidding

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:43

Ik heb hem ook ,ben er erg tevreden over .Broek zit mooi en fijn met rijden.En dat voor die prijs!!!!!

_Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 13:07

Ik vind het niet echt wat. Je voelt het leer echt snel dunnen worden. De volgende broek die ik koop is nieet een mondoni Durban iig haha

Villa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 21:38

Ik heb ook een mondoni rijbroek met kunstlederen zitvlak, niet de durban maar een ander model, echt verschikkelijk gewoon. Het lijkt net of het leer uitrekt, de kleur vervaagd en daarbij pluist hij ook nog eens verschikkelijk Clown Ik heb hem trouns nog maar een paar maanden. Eigenlijk hou ik zowiezo niet zo van mondoni rijbroeken wand de pasvorm valt meestal slecht bij mij.
Ik weet het zeker, de volgende keer neem ik weer eurostar Vork

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 23:22

Toch typisch dat mensen zulke slechte ervaringen hebben met de broeken van Mondoni. Ik heb er vier (twee met kunstleren zitvlak en twee met stoffen zitvlak) en ik heb nergens last van: heerlijke broeken die niet overmatig slijten. Ze worden na verloop van tijd wel wat valer, maar dat gebeurt met donkere katoen die intensief gebruikt en gewassen wordt. En bij de oudste van de vier begint het kunstleer nu idd wat dun te worden, maar die is inmiddels ook al vier jaar in gebruik.

Ik ben iig een tevreden gebruiker. Heb juist geen goede ervaringen met Eurostar: mijn zusje had een broek die na twee keer dragen extreem begon te pluizen op de plek waar haar zweep langs ging. Constructiefoutje, wel goed opgelost door de betreffende winkel, maar bij Mondoni heb ik dat soort 'afwijkingen' nooit meegemaakt.

Overigens hoef ik ook geen maat kleiner, kan gewoon de maat aan die ik normaal gesproken heb.