Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Suzanne F. schreef:Ik kijk vaak wel of de voorwaarden aanwezig zijn om een klasse hoger te kunnen starten. Een combinatie in de L2 die te weinig buiging laat zien of scheef is/kantelt, uitzwaait etc. is in mijn ogen niet klaar voor de M1 waar schouderbinnenwaarts etc gevraagd wordt. Zo´n combinatie zal bij mij dan geen winst rijden.
.

Fitzroy schreef:Doen jullie een onderonsje, Geje
Ik kijk wel gewoon per onderdeel maar zeker in de M2 kijk ik ook naar de mate van verzameling en geslotenheid en laat dat redelijk zwaar meetellen.
Wat hebben de mensen aan winst in het M2 om vervolgens verlies in het Z1 te rijden? Daar wordt niemand wijzer van.
Fitzroy schreef:Ik kijk wel gewoon per onderdeel maar zeker in de M2 kijk ik ook naar de mate van verzameling en geslotenheid en laat dat redelijk zwaar meetellen.

GeJe schreef:Inderdaad kijken naar wat je voorgeschoteld krijgt... als ze dan overkunnen naar de Z1, komen ze vanzelf CGJ12 wel een keertje tegen.. die geeft ze dan een verliespunt en zo komen ze weer bij mij... soort balletje overgooien dus.
GeJe schreef:Inderdaad kijken naar wat je voorgeschoteld krijgt... als ze dan overkunnen naar de Z1, komen ze vanzelf CGJ12 wel een keertje tegen.. die geeft ze dan een verliespunt en zo komen ze weer bij mij... soort balletje overgooien dus.