Divoza spaarpunten?hoe werkt het?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Divoza spaarpunten?hoe werkt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 15:46

Hallo,

ik weet niet of het hier goed staat,

maar ik heb even een korte vraag

Bij de Divoza kan je sparen met zon pasje, maar hoe werkt dat eigenlijk precies
want je krijgt steeds een bonnetje waarop staat hoeveel punten je hebt, maar hoe kan je nou weten hoeveel geld het waard is?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 15:49

STW --> RUI.

Flynn_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 15:54

ik heb ook een divoza pas, iedere keer dat je iets koopt dan word het pasje gescant en dan hb jij bij besteding van zoveel euro spaarpunten. Als je iets op internet besteld dan moet je het nummer doorgeven van je pas dan word het er ook opgezet maar als je iets koopt in de winkel kan je ook vragen hoeveel spaarpunten je hebt want bij een aantal punten krijg je korting of mag je gratis iets uitzoeken!! op de bon staat altijd hoeveel spaarpunten je hebt omdat je dan weet hoeveel je er no gmoet sparen voor een volle kaart/pas. Maar ik weet niet hoeveel spaarpunten je nodig hebt voor een volle kaart/pas dat zou je even in de winkel zelf moeten vragen.. Kussjeess SimoOnee

missK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 16:08

volgens mij is elke punt rond de 20 eurocent waard (kan ook iets meer of minder zijn) heb t een tijdje geleden ook in de winkel gevraagd...

Boktpony

Re: Divoza spaarpunten?hoe werkt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 16:13

volle kaarten?
ik dacht dat je die korting de volgende keer meteen weer kon krijgen wat je de vorige keer hebt besteed om het zo maar te zeggen!
maar ik ben er pas 1 keer geweest dus weet het verder eigenlijk ook niet echt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 16:16

Volgens mij ging het namenlijk zo dat elke keer als je wat koopt je dan geld er op kreeg

Xanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 16:22

Je spaart 4% van het aankoopbedrag. Dit kan je elke volgende keer gewoon opnemen.
( Even een voorbeeld uit de gids: prijs: 498,- dan spaar je 17,93 en zoveel korting krijg je dus bij je volgende aankoop als je het inwisseld, je kan het ook opsparen. )

SkyMarian

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 16:24

Citaat:
Met de gratis klantenkaart van Divoza Horseworld, de '4% Voordeelpas' spaart u altijd 4% van uw aankoopbedrag. Het spaartegoed kan in mindering worden gebracht op uw volgende aankoop maar u kunt ook doorsparen voor GRATIS artikelen. Heeft u nog geen 4% Voordeelpas? Vraag deze dan direct aan!

Met dank aan de site van divoza

Met genoeg spaarpunten kan het dus zijn dat je een product gratis mee kan nemen.

Xanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 16:26

Citaat:
Met genoeg spaarpunten kan het dus zijn dat je een product gratis mee kan nemen.

Dat is altijd zo leuk, gratis setjes shoppen

Nibbit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 16:31

1 spaarpunt is 18 cent waard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 16:51

Oke bedankt

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 18:23

hmm dan heb je vast weer heel veel spaarpunten nodig voor wat leuks en zo veel koop ik daar niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 21:02

Nee, sommige dingen zijn wel heel duur, maar ja als je iets goedkoops hebt dan heb je wel weinig

maar als je veel witl moet je een zadel kopen

Jasmijn159

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 21:04

Elke keer dat je iets koopt komt er een bedrag op je pasje bij. Dat bedrag kan je bij je volgende besteding weer gebruiken als korting.

Ik snap niet hoe mensen bij volle kaarten enz komen?

SkyMarian

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 21:23

Ws omdat de meeste spaaracties werken met kaarten

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 14:17

Ik koop toch regelmatig wat bij Divoza in de megastore.. maar het gaat echt langzaam
Nu na 3 jaar had ik eindelijk iets van 22 euro korting en kon ik er wat leuks voor kopen. maar als je weet wat ik in die 3 jaar allemaal heb gekocht

op zich is die korting niet eens zo spectaculair omdat Divoza een stuk duurder is dan andere zaken op die korting dus eigenlijk geen korting is, omdat je alsnog duurder uit bent dan sommige zaken.
Maar ja.. shoppen in een megastore is veeeeel leuker dan zo'n klein winkeltje of via internet

Boktpony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 14:33

Lowara schreef:
Ik koop toch regelmatig wat bij Divoza in de megastore.. maar het gaat echt langzaam
Nu na 3 jaar had ik eindelijk iets van 22 euro korting en kon ik er wat leuks voor kopen. maar als je weet wat ik in die 3 jaar allemaal heb gekocht

op zich is die korting niet eens zo spectaculair omdat Divoza een stuk duurder is dan andere zaken op die korting dus eigenlijk geen korting is, omdat je alsnog duurder uit bent dan sommige zaken.
Maar ja.. shoppen in een megastore is veeeeel leuker dan zo'n klein winkeltje of via internet

maar ik vind voor zoon megastore dat ze nog weinig keus hadden! de dingen die ik zocht hadden ze gewoon niet!

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 15:17

dat is vaak zo he?
op zich is het voor mij wel heel luxe.
hier hebben we alleen 2 winkeltjes in de buurt waar je bij de een voornamelijk van 1 merk kunt kopen en bij de ander 90% van de spullen moet nabestellen
dus 2x per jaar rijden we 1.5 uur naar een megastore waar de kleine winkeltjes makkelijk 4X inpassen en is dat voor ons als boeren meiskes een waar festijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 15:18

Ach ik ben er nu 1 x geweest, maar ik zal er misschien nooit meer komen, maar ik vond zon pasje toch wel leuk staan in mijn beurs

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 15:22

Ik heb ook zo'n kaartje van Divoza. Ik vind het opzich wel een leuk idee!

Heb er onlangs een setje gekocht van Br, een martingaal een rijbroek en nog wat spulletjes, maar heb nu toch al 31 punten
31 x 0.18 cent = dus al E 5,58 korting.

Veel koop ik ook niet bij Divoza, maar heb toch al ruim 5,- korting Leuk t0ch..

Stacy S

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 00:16

Ik vind het echt super handig! heb vandaag een nieuwe cap, transportbeschermers en een pot foenegriek gekocht.. punten ingeleverd en hoefde maar 55,- te betalen! beterr... Lachen

Stacy S

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 00:19

maar met een jong paard wat spullen nodig heeft gaat het sparen wel snel.. Tong uitsteken
zadel, dekens, bit en al die andere prul.. kreeg toch mooi 40,- korting!

Boktpony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 10:56

Lowara schreef:
dat is vaak zo he?
op zich is het voor mij wel heel luxe.
hier hebben we alleen 2 winkeltjes in de buurt waar je bij de een voornamelijk van 1 merk kunt kopen en bij de ander 90% van de spullen moet nabestellen Nagelbijten / Gniffelen
dus 2x per jaar rijden we 1.5 uur naar een megastore waar de kleine winkeltjes makkelijk 4X inpassen en is dat voor ons als boeren meiskes een waar festijn Clown

hahaha voor mij was het ook wel een ''festijn'' daarom ben ik ook ff gaan kijken!
maar vind dat sparen nou niet echt opschieten...voor bedrijven is divoza interresanter als voor particulier volgens mij...

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 12:54

Het lijkt inderdaad allemaal heel mooi, maar divoza is gewoon veel duurder dan kleine winkels, en dan is die korting eigenlijk nog nutteloos...
Voorbeeld, rijbroek, staat bij de divoza voor 84.95, maar kan ik bij de Van Rijs voor 73 euro kopen! Dat scheelt bijna 12 euro, nou daar kan die 4 % niet aan tippen. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 12:59

Dat is waar, maar sommige dingetjes zijn wel goedkoop zeg maar, want ik heb een zweep voor 7 euro en die vond ik niet zo duur