Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Met de gratis klantenkaart van Divoza Horseworld, de '4% Voordeelpas' spaart u altijd 4% van uw aankoopbedrag. Het spaartegoed kan in mindering worden gebracht op uw volgende aankoop maar u kunt ook doorsparen voor GRATIS artikelen. Heeft u nog geen 4% Voordeelpas? Vraag deze dan direct aan!
Citaat:Met genoeg spaarpunten kan het dus zijn dat je een product gratis mee kan nemen.
en zo veel koop ik daar niet...

Lowara schreef:Ik koop toch regelmatig wat bij Divoza in de megastore.. maar het gaat echt langzaam
Nu na 3 jaar had ik eindelijk iets van 22 euro korting en kon ik er wat leuks voor kopen. maar als je weet wat ik in die 3 jaar allemaal heb gekocht
op zich is die korting niet eens zo spectaculair omdat Divoza een stuk duurder is dan andere zaken op die korting dus eigenlijk geen korting is, omdat je alsnog duurder uit bent dan sommige zaken.
Maar ja.. shoppen in een megastore is veeeeel leuker dan zo'n klein winkeltje of via internet

Leuk t0ch..

Lowara schreef:dat is vaak zo he?
op zich is het voor mij wel heel luxe.
hier hebben we alleen 2 winkeltjes in de buurt waar je bij de een voornamelijk van 1 merk kunt kopen en bij de ander 90% van de spullen moet nabestellen
dus 2x per jaar rijden we 1.5 uur naar een megastore waar de kleine winkeltjes makkelijk 4X inpassen en is dat voor ons als boeren meiskes een waar festijn