regels voor wedstrijden in België

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

o0o_Jade_o0o

regels voor wedstrijden in België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 09:58

Hier staan wel allemaal veel regels op over wedstrijden enzo, maar
gelden deze ook in België?
En met wat kan je de wedstrijden van nederland vergelijken? vlp, lrv, ...
Want bij de vlp heb je zo E5 proeve en niveau nul enzo, waarmee komt dit dan overeen?
alvast bedankt
Laatst bijgewerkt door Lielle op 19-06-06 08:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel verduidelijkt

Babbelkous

Re: wedstrijden in België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 10:11

KNHS is vergelijkbaar met HROV enzo

Maar als je Trens ofzo hebt, liggen de nivaus L, M en Z wel een pak lager dan in Nederland...

Bij de Trens is L 1m ongeveer, maar dat hangt er vanaf, de ene keer staat het op 80-90, de andere keer 1m-1m05,...maarja, daarvoor heet het dan weer Trens hihi. Terwijl je in Nederland een veel consequenter niveau hebt. De parcoursen staan er altijd zo hoog (ongeveer toch) als vooraf aangegeven. Bij de Trens is het altijd een beetje een verrassing. De ene keer dacht ik, tjee, ik had net zo goed Z kunnen starte (omdat het dan amper 1m10 staat ofzo) en de andere keer denk ik, goh, moet ik dit in M rijden ??

Dusja

Maar Nederlandse concoursen zijn over het algemeen, wel veel gedisciplineerder en beter georganiseerd enzo. Ook heb je minder dat 'dikke-nekke-sfeertje' dat in België in veel amateur-wedstrijdjes hangt... Maar als je in België Nationaal enzo start, dan is het ook weer super vind ik !! Die wedstrijden zijn dan weer super vind ik

o0o_Jade_o0o

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 10:17

en de dressuur?
[hrov is een provinciale van de vlp]

Babbelkous

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 10:20

Geen idee !! want ik spring voornamelijk,... en ik heb ooit wel eens een wedstrijdje dressuur gedaan, maar da was toen bij Trens enzo,...dus das ook me E5 en E8 enzo,...

dus dat laat ik aan anderen over daar weet ik niet veel van.

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 13:49

Jade, als je me even PB't met je mailadres dan zend ik je het documentje door. Ik heb het al eens op verzoek opgesteld voor de FAQ maar er is helaas nog geen tijd geweest blijkbaar om het te plaatsen

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 08:22

Volkomen vergeten.
Ik zal het vanavond meteen doen.