PAVO cupwedstrijdje inschrijven, startkaart nodig ! ! ! !

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

magistraal

PAVO cupwedstrijdje inschrijven, startkaart nodig ! ! ! !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 06:28

Nou train ik mijn paarden thuis al jaren door tot ze klaar zijn voor de wedstrijden. Dus ze komen echt uit op wedstrijden als ze 6 of 7 jaar zijn. Alleen start ik ze soms als 4 of 5 jarige even in de pavocup om ze iets te laten zien. Dit was altijd zonder startkaart en zonder heel het papieren en regeltjes werk waar de KNHS ons de laatste jaren in aan het gooien is.
Nu had ik me pas weer opgegeven en kreeg ik te horen dat ik een startkaart nodig heb om te mogen starten in de pavocup......... Nou weet ik wel dat de KNHS alles doet om de ruiters het leven moeilijk te maken met regeltjes en om geld te verdienen maar dit vond ik toch weer echt zo irritant. Voor 1 of hooguit 2 keer 10 minuten een rondje te rijden een startkaart en alles eromheen te verplichten. Verder wil ik deze paarden helemaal nog niet starten. Ze zijn naar mijn mening alleen maar uit op het geld en het zo steeds duurder en moeilijker te maken voor ons paardenliefhebbers.
Ik weet niet of ik nog wel WIL starten in deze competitie en onder die regel- en geldzucht van de KNHS en het KWPN. Wat vinden jullie ervan ?
Ik irriteer me er in ieder geval mateloos aan !

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 06:54

Ik dacht altijd dat je voor de pavo cup startkaart nodig zou hebben.. maar er zijn de laatste tijd zoveel wedstrijden weggevallen waar je zonder startkaart kunt/mag starten.. de enige oplossing is dan nog onderling..

Ik vind het ook niet normaal meer hoor..

VValar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 09:14

Dit is al heel lang bekend, als je PAVO wilt starten zul je nou eenmaal een startkaart nodig hebben. Je kunt ook een dagstartkaart aanvragen.

joop007

Re: PAVO cupwedstrijdje inschrijven, startkaart nodig ! ! !

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 22:21

Ik vind het ook belachelijk en zonde van het geld!! Vorig jaar was het nog NIET nodig.

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 22:33

Volgens mij is het al enkele jaren zo dat je een startkaart nodig heb voor de pavo cup.

joop007

Re: PAVO cupwedstrijdje inschrijven, startkaart nodig ! ! !

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 10:46

Dat is niet waar, ik heb er vorig jaar 1 gereden waar ik helemaal geen startkaart bij had, ook in de halve finale niet, en ik had ook nog een ander paard van een kennis gereden in de halve finale (niet in de voorronde) en daar had ik ook geen startkaart bij.

eefje_rudmer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 13:39

wat is een dagstartkaart??? daar wil ik wel even wat meer over weten want ik zit met hetzelfde probleem als de ts.