de persoon van CALEVO op bokt

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot

de persoon van CALEVO op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 16:08

ik heb een tijd terug een broek besteld bij calevo, betaling is al een tijdje binnen bij hun (kan je zien als je inlogd) maar heb nog steeds niets ontvangen. heb al een mailtje gestuurd om te vragen hoe het nou zit, maar krijg niets terug...

nou weet ik dat er een persoon op bokt zit die werkt bij calevo of daar in ieder geval banden mee heeft. ik weet alleen de naam niet meer... heeft iemand een idee?

Nerwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 17:28

Heb je al eens gebeld naar Calevo?

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 19:57

ze spreken volgens mij geen nederlands en mijn duits is echt om te huilen...

Tamoor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 20:03

Ik heb destijds contact gehad met Ilse, maar weet haar Boktnaam niet meer. Ik PM je nu het emailadres.

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 20:27

bedankt!

Zilly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 12:37

Haar naam op bokt is Ilsepilsje
Zoiets was het, ik wilde ook wat bestellen via de site, daarover had ik een topic geopend, over ervaringen, geen reactie op gehad, dus daarom heb ik het maar niet gedaan.
Ilse heeft een poosje terug uitgebreid reclame gemaakt over Calevo daarbij zei ze dat de verzendkosten lager zouden zijn dan nu, maar als ik op de site lees, dan zijn pakketten via DHL buiten Duitsland €15
Ik snap er niets meer van

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:43

Ik heb ook wat vertraging gehad met een bestelling, maar ze waren erg vriendelijk en vlot met het reageren op email. Ook hebben ze me nog een keer gebeld om alles uit te leggen. Was er niet blij mee, maar ze waren verder erg netjes in de afhandeling. Kan het (directe) email adres wel even opzoeken vanavond.

Ilsjepilsje doet volgens mij niets meer met Calevo.

Zilly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 11:52

@ Manic
Wat zijn de verzendkosten die je betaald hebt?

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 13:23

Uh, kan ik me eigenlijk niet meer herinneren Was volgens mij niet zo gek veel...

samantha5

Re: de persoon van CALEVO op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 15:19

Toevallig is ilse "Ilsjepilsje" een oude stalgenoot van mij geweest. Ze is destijds gestopt met calevo. Ze was een soort tussenpersoon als ik het goed zeg. Maar omdat het allemaal nogal stroef ging is ze ermee gestopt.

Ilsjepilsje komt niet heel veel meer op bokt dus weet niet of ze alles leest

Odie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 15:25

ik heb ook een bestelling gedaan bij calevo. en de verzendkosten van 15 euro vielen mij ook nogal tegen. toen ik het geld wilde overmaken naar calevo, kreeg ik van mijn bank de melding dat het rekeningnummer niet klopte, daarna naar calevo terggemaild, maar het email adres was opeens onjuist!?

dus nu ben ik van plan om alles maar te annuleren en het bij divoza te bestellen

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-06 21:27

manic schreef:
Ik heb ook wat vertraging gehad met een bestelling, maar ze waren erg vriendelijk en vlot met het reageren op email. Ook hebben ze me nog een keer gebeld om alles uit te leggen. Was er niet blij mee, maar ze waren verder erg netjes in de afhandeling. Kan het (directe) email adres wel even opzoeken vanavond.

Ilsjepilsje doet volgens mij niets meer met Calevo.

als je dat zou willen doen graag... ilse reageert niet op mijn mail, en info@calevo.com reageert ook niet
weet jij of je gewoon in het nederlands kan mailen?

annuleren had ik graag gewild, maar het geld is bij mij al afgeschreven, dus dat gaat helaas niet meer.

Odie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 21:49

Ik heb nog geen geld overgemaakt naar calevo (gelukkig), maar ik wil wel alles annuleren, heeft iemand een idee waar dat mogelijk is?

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 23:01

dhuelsing@calevo.com is het email adres waar ik naar mailde, maar dat is ook alweer een jaar geleden.

Mijn verzendkosten waren toen 5 euro, wat ik heel schappelijk vond.

Bayja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 14:45

Ik heb vorige week ook gemaild naar Calevo omdat ik iets wilde bestellen, maar even zeker wilde weten welke kleur er afgebeeld stond. Ik heb naar het algemene adres gemaild (onderaan de site) maar helaas nooit iets gehoord.
Heb het dus nu al ergens anders besteld.

ineke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 15:14

hmm als ik dit zo hoor is de service niet zo geweldig dan...
dan ga ik er denk ik ook niet bestellen... maar de beschermers
zijn incl verzendkosten nog steeds goedkoper dan bij divoza...
dilemma

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 15:25

Ik wilde daar ook beschermers bestellen, van Eskadron, die zijn er echt stukken goedkoper, maar als ik dit zo hoor, dan haak ik af

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 15:56

Hallo allemaal,

Hier even een reactie van mij.
Sinds 2 jaar ben ik geen contactpersoon meer voor Calevo. Ik vond het een machtige site en de producten waren niet duur. Ik heb toen geprobeerd de nederlandse markt te verkennen en heb de mensen achter de Calevo-site uitgelegd hoe het hier in Nederland gaat. Want mentaliteit in NL is toch duidelijk anders dan in Duitsland.

Helaas heb ik door financiele nalatigheid van Calevo moeten besluiten het contract te beeindigen. Het kan dat ik niet op emails heb gereageerd, want in eerste instantie heb ik die doorgemaild aan mijn contactpersoon in Duitsland. Het is mogelijk dat deze persoon de emails niet in behandeling heeft genomen, wat ik erg spijtig vind. Ook is mijn @calevo email adres verwijderd en kan het zo zijn dat de emails nooit zijn aangekomen.

Ook had ik toen ik met Calevo werkte voor elkaar gekregen dat de verzendkosten omlaag konden, maar zoals ik nu begrijp zijn die weer schrikbarend hoog.

Mijn excuses voor al het ongemak en ik hoop dat jullie vragen toch/wel behandeld worden door Calevo.

De mensen bij Calevo spreken redelijk goed engels, dus een engels mailtje kan ook gestuurd worden.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-06 17:05

ik heb zo ongeveer 36 mailtjes gestuurd... nergens reactie op gehad.
kreeg van de week EINDELIJK mijn broek binnen. heeft bijna 2 maand geduurd

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 17:10

Nagelbijten / Gniffelen 2 maanden Scheve mond

Wat heb jij aan verzendkosten betaald LiSSy? Zit echt te dubben of ik er nu wel of niet iets moet bestellen Haha!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-06 17:31

als ik het goed heb 10 euro... maar als ik van te voren had geweten dat het zo lang zou duren had ik het wel hier in nederland besteld voor ietsje meer.
ik snap best dat als een broek niet op voorraad is het even duurt omdat hij besteld moet worden, maar leg dat dan in ieder geval uit aan je klanten

Mies7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 17:35

Odie schreef:
Ik heb nog geen geld overgemaakt naar calevo (gelukkig), maar ik wil wel alles annuleren, heeft iemand een idee waar dat mogelijk is?

Volgens mij kun je dit binnen 1 maand na overmaken laten annuleren bij je eigen bank. Moet je even contact opnemen met de bank...

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-06 17:46

Mies7 schreef:
Odie schreef:

Volgens mij kun je dit binnen 1 maand na overmaken laten annuleren bij je eigen bank. Moet je even contact opnemen met de bank...

dat kan dus niet.... alleen bij incasso's en machtigingen, maar dan moet je ook nog een of andere code hebben

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:46

Oow sorry... Wist ik niet! Kan idd wel kloppen wat jij zegt...