Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
als jurylid hebt, mag je niet starten en wordt het doorgegeven op het federatieformulier. Of de KNHS er wat mee doet weet ik niet (zal vast wel... want ze houden zich graag bezig met dit soort vergrijpen).
GeJe schreef:Als je eenals jurylid hebt, mag je niet starten en wordt het doorgegeven op het federatieformulier. Of de KNHS er wat mee doet weet ik niet (zal vast wel... want ze houden zich graag bezig met dit soort vergrijpen).
Als je de enting alleen maar niet correct in je paspoort hebt staan, maar er is altijd wel volgens de reglementen geent, kun je altijd aan je dierenarts vragen voor een correctie in het paspoort. Als er echt niets van klopt, moet je inderdaad de basisenting opnieuw doen.
Denk er aan dat je de gestelde termijn in acht neemt tussen enten en starten (7 dagen?).. anders heb je misschien nog steeds een probleem.
Dat van vaker enten per jaar gebeurt nu op basis van vrijwilligheid, maar zou me niks verbazen wanneer de KNHS Akzo Nobel als sponsor binnenhaalt de entingsfrequentie verdubbeld wordt
Citaat:4. Een paard is startgerechtigd indien uit het vaccinatieoverzicht blijkt, dat het paard als volgt tegen influenza is gevaccineerd:
a. Een basisvaccinatie, bestaande uit twee inentingen, die minimaal 21 en maximaal 92 dagen na elkaar moeten zijn gegeven.
b. Vervolgens een jaarlijkse inenting, die niet later dan maximaal 12 maanden na de vorige inenting en minimaal zeven dagen voor de wedstrijd moet zijn toegediend.
14
c. Indien van toepassing: een afschrift van een verkregen dispensatie als bedoeld in artikel 21.
d. Indien van toepassing: een geldige tijdelijke ontheffingsverklaring identificatie en
registratie.