Ik ben Simone Heidemans, 13 jaar oud en 100% paardengek!
Ik rijd al 8 jaar pony en heb 2 jaar geleden mijn NRPS-pony Jaspher gekregen, zijn vader is Jaguar A 829 ox. Ik ben vorig jaar (juli) met hem gestart in het L1-Dressuur (omdat ik met mijn vorige pony L1 dressuur was) ik had 6 wedstrijden gereden en had 16 winstpunten!! daarna werd ik kringkampioen en daarna drents kampioen!! Ik mocht niet naar de nederlandse kampioenschappen omdat de B en L1 daar niet voor in aanmerking kwamen
maar goed ik ging verder in het L2-Dressuur meteen de eerste keer reed ik twee keer 177 punten ik won ook nog de prijs voor beste combinatie van de dag! Mijn dag kon toen niet meer stuk!
Na 7 wedstrijden gereden te hebben mocht ik over naar de M1-Dressuur hierin heb ik nu 4 wedstrijden gereden en ik heb al 6 winstpunten! Zie voor een foto's mijn website http://groups.msn.com/jaspher/jasphermienlaivert.msnw?albumlist=2 Na dit verteld te hebben moet ik toch even terug komen op waar ik nou voor kwam! Ik zoek namelijk een sponsor die mij evt. van schabrakken en zweetdekens wil voorzien! Ik wil wel reclame maken voor u op mijn website en de naam van uw bedrijf zou evt. voor mijn pony's naam kunnen komen te staan op wedstrijden. Ook met dekjes rijden waarop uw bedrijfsnaam staat of prints op de trailer is mogelijk!
Zou u mij willen sponsoren? Stuur dan een email naar: simone.heidemans@wanadoo.nl
met vr. gr. Simone Heidemans