Welk vliegenmiddel bij schimmel gebruiken??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Masada

Welk vliegenmiddel bij schimmel gebruiken??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 23:16

Van het vliegenmiddel wat ik nog van vorig jaar gebruik krijgt mijn schimmel enorme vieze vlekken.
Welk vliegenmiddel werkt goed en geeft geen vette of donkere vlekken?

Kiftje

Re: Welk vliegenmiddel bij schimmel gebruiken??

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 10:05

Ik heb ook een schimmel ( vorige week net een jaar )
Ik heb eigenlijk nog nooit last gehad van vieze vlekken ofzo bij het gebruiken van een vliegenspray.
Nuja, 'k heb eigenlijk nog maar 2 vliegensprays gebruikt.
Momenteel heb ik 'phaser', heb dit gekocht omdat ze zeiden dat het goed werkte en mijn paardje heeft in ieder geval geen last van zo'n vieze vlekken.

Kiara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 17:13

Op de verpakking van "Bremsen Bremse" las ik van de week dat het spul ook voor schimmels geschikt is.
Fijn spul is dat.

de fabrikant schreef:
JETZT NEU!!! OHNE TIERÖL UND NUN AUCH FÜR SCHIMMEL GEEIGNET.

Bremsenbremse riecht kräftig, aber nicht unangenehm, der Insektenschutz für die besonders schwierigen Fälle, mit Birkenteeröl.

Bremsenbremse wehrt lästige Insekten ab. Es wurde speziell für die Abwehr von Bremsen optimiert, wirkt aber ebenso hervorragend gegen Schnaken, Kriebelmücken, Zecken usw. Besonders mild durch die pflegenden Öle von Avocado, Sesam und Walnuß. Bremsenbremse ist allergologisch-dermatologisch getestet. Anwendbar bei Mensch und Tier.

Ohne synthetischen Duft- oder Konservierungsstoffe.

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 17:27

Carolaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 14:05

ik heb nu ook bremse bremse gekocht, omdat er op stond dat het voor schimmels geschikt was. Heb het alleen nog niet geprobeerd. Eerst had ik zo'n grote witte fles, met groene tekeningentjes erop ( volgens mij vliegen ) maar weet niet hoe die heet. Werkt ook goed op schimmels

Carolaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 14:05

In ieder geval geen Atex daas spray gebruiken want daar zit hertshoornolie in en dat geeft bruine strepen op je schimmel!

goldwing

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 19:01

het klopt inderdaad dat Bremse bremse geen donkere vlekken meer op een schimmel geeft
Maar het helpt ook lang zo goed niet meer als dat het deed toen het niet voor schimmels geschikt was omdat het bruine strepen gaf