Want het doet nmlk verschrikkelijk veel pijn, vooral als ik weer wil gaan rijden en dan zit je met je blaar langs die teugels, en dat doet zo´n pijn.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jjs schreef:Het lijkt mij dat als je blaren krijgt van het rijden, je te veel doet met je handen...
tienus63 schreef:Roeckl handschoenen zijn superfijn, maar helaas aan de prijs, afhanljk van de uitvoering tussen de € 25,- en €40,-.
Ben je ze eenmaal gewend dan wil je nooit meer andere, dat is een zeer groot nadeel van ze.
jjs schreef:Het lijkt mij dat als je blaren krijgt van het rijden, je te veel doet met je handen...
Nashke schreef:jjs schreef:Het lijkt mij dat als je blaren krijgt van het rijden, je te veel doet met je handen...
Nee hoor, ik werk bevoorbeeld in een restaurant en moet daar heeeel veel afwassen, dus zijn mijn handen ook heel kwetsbaar en krijg ik blaren (en vroeger had ik dit niet)
Ook als je niet zo veel rijd heb je dat meer, als je elke dag rijd gaan je handen meer wennen natuurlijk en worden ze iets ruwer(beetje eelt ofzo)
Ook kunnen andere teugels veeeel helpen;)