Bestaan er sport-voedingsBH's?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
soesita

Berichten: 5188
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Herzogenrath (Duitsland)

Bestaan er sport-voedingsBH's?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 23:25

Eindelijk: na er door mijn zwangerschap en de geboorte van mijn dochtertje maandenlang tussenuit geweest te zijn mag ik nu terug beginnen met paardrijden. Vandaag dus enthousiast een klein rondje gaan stappen. En een stukje lichtdraven.
Maar oh-oh-oh wat doet dat pijn!

Vraagje aan alle paardrijdende moeders: hoe deden jullie dat BH-technisch? Want ik had al een stevige boezem en nu door de borstvoeding is er nog wat bijgekomen. Als je dan nog rekent dat ik een overproductie aan melk heb en daarom mijn borsten bijna altijd vol en zwaar zijn, begrijp je mijn probleem wel.
Bestaan er ook sport-BH's voor moeders die borstvoeding geven?

Puera

Berichten: 8121
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 09:34

Aangezien ik zelf geen kinderen heb, zou ik niet weten of er dergelijke bh's bestaan.

Ik heb zelf een sportbh bij de Hunkemöller vandaan en die kun je aan de achterkant losmaken, maar aan de voorzijde kun je de cups ook losmaken. Die kun je op verschillende hoogtes instellen. Misschien is zoiets wat voor je?

Ik heb even geGoogle'd voor een afbeelding van een voedingsbh en die sportbh van Hunkemöller lijkt er veel op, alleen denk ik niet dat je deze met één hand los kan krijgen.

Deze heb ik: http://www.hunkemoller.nl/shop/limitede ... =000076650

soesita

Berichten: 5188
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Herzogenrath (Duitsland)

Re: Bestaan er sport-voedingsBH's?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 13:33

Dankjewel voor de tip! Dat zou idd eventueel een oplossing kunnen zijn...

Urielle

Berichten: 50081
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 15:55

Ik heb zwangerschapsbeha's van Anita Maternity. Duur maar wel stevig. Ondersteunen die niet genoeg?

soesita

Berichten: 5188
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Herzogenrath (Duitsland)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 17:28

Urielle schreef:
Ik heb zwangerschapsbeha's van Anita Maternity. Duur maar wel stevig. Ondersteunen die niet genoeg?


Nee, ik heb ze ook en het is helaas niet toereikend om te rijden. Voor dagelijks gebruik vind ik ze wél erg prettig zitten Maar om met mijn mega-zware boezem te sporten moet het dus íetsje meer zijn.

leliadeidre
Berichten: 119
Geregistreerd: 13-05-06
Woonplaats: Bemmel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 18:23

pff wat is dat lastig! ik heb zelf gewoon altijd een sport of push up bh aan met rijden, ik vind die push up ook wel helpen altijd. wel gefeliciteerd met je dochtertje!

leliadeidre
Berichten: 119
Geregistreerd: 13-05-06
Woonplaats: Bemmel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 18:24

(maar zelf geen kinderen voor alle duidelijkheid:P ghehe)

kidding

Berichten: 536
Geregistreerd: 23-12-05
Woonplaats: emst

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 18:32

ha ken het probleem.....trek over mijn bh een soort strak sporttopje en het werkt ze blijven op hun plek!!!maar of er ook sportvoedingsbh zijn weet het niet!!

soesita

Berichten: 5188
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Herzogenrath (Duitsland)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 22:40

brekebeentje schreef:
ha ken het probleem.....trek over mijn bh een soort strak sporttopje en het werkt ze blijven op hun plek!!!maar of er ook sportvoedingsbh zijn weet het niet!!


Maar goed, dat zou dan al in zover schelen dat ik mij niet helemaal moet uitkleden voor het rijden en mijn voedingsBH er gewoon onder aan kan houden... Ik ga het eens proberen zo.