Zou ik een startkaart aanvragen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkjuh

Zou ik een startkaart aanvragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 06:58

Hoi
Ik had zondag onderlinge wedstrijd en ik heb toen voor het eerst een b-proef gereden. Ik had 192 punten, ik had wat slordigheidsfoutjes gemaakt
Maar zou ik dan een startkaart aanvragen, ik vond het wel super leuk om te doen en m'n pony ook.
Maar is het niet zo dat je bij onderlinge wedstrijden sneller hogere punten krijgt ?
En wat zouden jullie doen, startkaart aanvragen of niet ?
Groetjes Marijke

tantethee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 07:06

je kan het altijd proberen hoor, en of ze hoher jureren onderling ligt aan de jury, ( dus kan je het beste kijken naar de punten van de anderen,, waar je ergens geeindigd bent.)
wat vind je instructrice van de wedstrijdplannen?vind ze dat je er klaar voor bent??

Marijkjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 07:08

Ik ga het vrijdag met haar overleggen, maar ik ben nu dus helemaal hyper doordat m'n proefje zo goed was gegaan Ik was trouwens 4de

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 17:57

En heb je de rest ook al geregeld? Vervoer, voorlezer, kosten, trailer?

Juist nu je zo hyper bent zal je eerst moeten kalmeren en bekijken of je plannen reëel zijn.

Marijkjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 18:21

Vervoer, voorlezer en trailer al, de kosten worden vergoed door m'n ouders dus alles zou geregeld zijn

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 21:11

Je kan het proberen, maar vraag wel even aan je instructrice als jij en je pony er klaar voor zijn of niet

Wat ik zelf had gedaan nog een paar meer onderlinge wedstrijdjes, kijken of het goed blijft gaan. En dan een startkaart aanvragen..

Veel succes alvast op je wedstrijden

RaChellee

Re: Zou ik een startkaart aanvragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 07:52

Heeej iik heb het zelfde prObleempjj
iik had Zaterdag onderlinge wedstrijd en mijn pony deed super mee!!
iik had ook 192 punten en was 3e en 4e.
de jury zei dat ik een startkaart moest aan vragen maar waar moet je dat doen ? en moet je paard ook gekeurd worden enzo ??

xxx RaChelle

oosterhoff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 08:00

Vragen over startkaarten worden in andere topics beantwoord. Of vraag het bij je vereniging.

Als je niet geheel zeker weet of je er tussen past ga dan een keer op een wedstrijd kijken en dan zie je vanzelf of je tussen die deelnemers een kans zou maken

Samantha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 10:26

Je kan het allicht proberen.
Als het dan niks wordt, start je even een tijdje niet, tot je denkt er weer klaar voor te zijn.

Ik ga volgende maand ook een onderlinge wedstrijd rijden, als dat goed gaat vraag ik een startkaart aan.

Marijkjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 22:36

Nou vandaag even met m'n instructrice overlegt en zij vond het wel een goed idee, alleen al voor de ervaring. Dus ik ga even alles regelen en dan gana Romeo en ik binnenkort toch starten