ook slechte ervaringen met piafferuitersport?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

HannaBel

ook slechte ervaringen met piafferuitersport?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-06 12:33

Zijn er hier meer mensen op bokt die slechte ervaringen hebben met piaffe?
ik heb 2 junie via internet een bestelling gedaan bij piaffe, en het geld meteen over gemaakt via internet.. nou belde ik vrijdag of mijn bestelling al onderweg was omdat ik nog niks had ontvangen..
zeggen ze dat ze nog geen geld hebben ontvangen..
dus ik kijk op mijn afschrift en ik heb 3x het rekening nummer gecontroleerd en ik heb het op 2 junie naar het goede nummer gestuurd..
nu zeggen ze dat ze het uit zullen zoeken en dat ze me terug zullen bellen of mailen maar ik hoor maar niks van hun.. en als ik hun mail krijg ik geen andwoord en als ik hun bel proberen ze me af te schepen en doen ze erg klant onvriendelijk..

HEEFT IEMAND ANDERS HIER OOK ERVARING MEE?????????

ginniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 13:04

Ik had een rijbroek bestelt naja ook alles meteen overgemaakt via internet..
Heb ik denk zo'n 3 weken zitten wachten.. toen maar eens een mail gestuurt zeggen ze dat ze de rijbroek niet hadden (over een maand pas weer) dan kan je toch ff mailen dacht ik !!
Toen had ik het maar voor iets anders in geruild maar dat kreeg ik binnen denk 3 dagen

Masada

Re: ook slechte ervaringen met piafferuitersport?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 13:06

Ik heb 2 keer iets bij piafffe besteld en had het met een dag of 8 binnen.
Ik ben erg tevreden en ben netjes geholpen.
Ik heb zelfs weleens iets terug gestuurd om te ruilen en dat is allemaal goed gegaan.
Ik denk dat je gewoon pech hebt gehad of ik geluk.

rianne1987

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 13:24

ik heb er goede en slechte ervaringen mee, maar aan de telefoon vind ik ze erg klantvriendelijk hoor!

liloenstitch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 13:28

Ik heb absoluut geen negatieve ervaringen met piaffe. Ik hoor weleens dat ze slecht zijn met communiceren wanneer iets niet voorradig is, maar dat is bij mij nooit het geval geweest.

Ik had de bestelling ook binnen een week in huis. Ook mijn klacht hebben ze netjes en snel afgehandeld. Ik kreeg namelijk een dekje met vlekjes en stikselfoutjes, die is supersnel vervangen.

Maaaikea

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 13:49

Ik heb ook eens paar dingen besteld bij Piaffe Ruitersport en alles is netjes gegaan en ik had het vrij snel binnen.

Exodus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 13:55

Ik heb vorige week dinsdag iets besteld. heb het geld dinsdag overgemaakt. Donderdag hadden ze het geld binnen en hebben het opgestuurd. Vrijdag in huis. Dit is de 1e keer dat ik iets bij hen besteld heb. En tot nu geen vervelende dingen meegemaakt. Het kan natuurlijk altijd wel eens fout gaan.

cremellogek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 13:58

Ik heb daar 2x gehad dat ze het verkkerde opstuurden, en dan duurt het een hele tijd voordat je een reactie terug krijgt als je mailt. Zelfs als je belt schiet het allemaal niet erg op..

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 16:26

Ik heb ooit een keer iets besteld en dat ging gewoon goed.

Had wel een keer gehoord van iemand dat ze het verkeerde dekje kreeg

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 20:09

Ik heb wel goede ervaringen met Piaffe. Voordat ik iets bestel vraag ik eerst of iets vooradig is.

Ik vind het alleen jammer dat het verzenden zolang duurt.

diddlmouses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 21:14

Ik heb ook hele slechte ervaringen met piaff (meerdere) en ik bestel er echt ooit meer wat!

DeSa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 21:19

Nou, dat kan best hoor dat hun het geld nog niet hadden, ik had een deken besteld (ergens anders) was bij mij 24 april afgeschreven, en bij haar was het pas op 1 mei aangekomen

venga

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 21:22

En natuurlijk hebben de pinksterdagen er ook nog tussen gezeten. Als jij (of Piaffe) een postbankrekening hebt, en de nadere een gewone bankrekening, scheelt meestal ook nog minstens een dag.
Gewoon nog even geduld, denk ik. Komt vast wel goed.

silverbrumby

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 22:53

ik heb er 1 keer een deken besteld, ik heb m netjes ontvangen. Wel moest ik er even op wachten, maar ze zei dat ze alles in ene keer samen met andere bestellingen liet verzenden, dat was voor hun voordeliger ofzo?! Ik heb hem netjes en goed verpakt ontvangen overigens.

HannaBel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-06 23:27

ze hebben me vandaag gemaild, dat ze het geld getraseerd hebben... ze hebben niet ver genoeg terug gekeken.. z hadden het geld allang binnen, en toen iik belde hebben ze aleen van de laatste dagen terug gekeken, terwijl het geld er daarvoor al was...
dat noem ik dus slordig...

lorelei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 23:36

ik heb alleen maar goede ervaringen met piaffe.als ik bestelde maakte ik het geld meteen over via internet,binnen 3 dagen altijd mijn pakje in huis,echt super!de laatste keer bestelde ik hh peesjes en strijklappen.alleen de kleur die ik wou was er niet in de maat die ik nodig had,ik werd meteen de volgende dag gebeld om samen tot een goeie oplossing te komen.dus ik ben heel tevreden.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 10:09

Ik heb er een keer wat besteld, ook via i net en ook gelijk het geld overgemaakt.... Het duurde 8 weken.... Heb 3x gebeld, en elke keer zeiden ze dat ze mn nummer niet meer hadden, en dat er op e mail niet werd gereageerd...... Heel vervelnd.... Uiteindelijk had ik de spullen binnen, klopte er een paar dingen niet... Maar ja.. Ik had het naar mn vader laten sturen (mijn moeder zou in NL komen en het dan mee nemen, had het 4 weken daar voor besteld dus dat zou lukken....) En die had het naar ons gestuurd... Dat kost €23,- en alleen omdat zij er zo lang over deden... En om voor al dat geld (terug sturen weer €23,-) iets te ruilen, kon ik het beter ergens anders bestellen.... Was ik even veel geld kwijt, maar had wel twee extra dekjes en bandages....

Ik ben dus niet tevreden over piaffe, en ik ga er waarschijnlijk ook nooit meer bestellen....

debby_pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 13:10

Ik heb wel goeie ervaringen met piaffe hoor! Altijd goed aangekomen. Duurde ook niet echt lang, gewoon normale tijd.

lorelei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 14:17

ik bestel eigenlijk al 2 jaar mijn spulletjes bij piaffe.en iedere keer was het dik inorde ,ook op mailtjes en telefoontjes werd snel en goed gereageerd.

even off topic:er zijn al meerdere topics geweest over piaffe.en het valt mij op dat er vaak mensen zijn die alleen de negatieve dingen opnoemen die ze hebben meegemaakt,terwijl er ook wel eens iets positiefs gezegd mag worden.

JoanneArnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 14:19

Ik heb er nog nooit wat besteld omat ik besloten heb geen paardenspul meer te kopen zolang ik geen eigen paard heb.

De reden dat ik hier reageer is eigenlijk omdat er al zoveel topics hierover zijn geweest.....
Weet niet of ze er nog opstaan, maar volgende keer misschien eerst even zoeken??......

lytse2003

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 14:24

ik bestel regelmatig wat bij piaffe altijd goede ervaringen alleen de laatste keer stuurde ze een ander halster en toen ik mailde kreeg ik een dag later een mail terug dat het bestelde halster was uitverkocht dit vond ik wel slordig dat ze niet even gemaild of gebeld hebben. Maar dit was dan ook de eerste keer dat er iets niet goed is gegaan. het gaat altijd snel en binnen een paar dagen heb jeje spullen binnnen. Voordeel ze zijn stuk goedkoper dan een ruitersportzaak hier in de omgeving. Met mijn laarzen scheelde het mij 45 euro.

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 15:09

Ik heb een keer een helm besteld, had hem binnen 3 dagen in huis.

deedee19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 18:09

Mijn bestelling was er na een maand ongeveer. Ben voor de rest wel netjes te woord gestaan, maar een maand is wel heel erg lang.

Sita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 18:12

Ik heb ook alleen maar goed ervaringen met ze.
Ik had laatst een Jade zomerdeken besteld om mijn Jadeset compleet te maken.

Ze belden mij een dag erna op dat de maat niet leverbaar was. Omdat het natuurlijk een deken uit de collectie van 2005 was.

Ik kreeg de keuze om een andere deken te bestellen of een maat groter/kleiner.
Ik heb een andere deken gehad, HH Raspberry 2006, tegen dezelfde prijs.
Top dus!

Alleen ik snap niet waarom er van ieder dingetjes wat bij Piaffe besteld word een topic geopend moet worden of het goed of slecht is..
Als er eens iets mis is met Divoza, wat ik dus al een paar keer heb gehad, openen we toch ook niet alsmaar een topic van klachten of petje af voor de desbetreffende ruitersportzaak..?

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 19:45

Ik heb geen ervaring met ze. Ik las hier dat er veel negatieve reacties waren en heb besloten er niets te kopen