Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ben wel benieuwd.. dus wie weet het?
Staat er ook niks over in het regelement ofzo? **heb geen zin om het helemaal weer door te lezen
** 

Th0mas schreef:ik vind echt niet eruit zien en ze is echt een mietje...
Marion71 schreef:Ha, dan ben ik een mietje en eentje met hoofdletters. Ik rij heel vaak met zonnebril. Ben brildragend en zou het onzin vinden dat ik wel met een gewone bril en niet met een zonnebril zou mogen starten. Zo'n verbod kan natuurlijk ook nooit: moeten ruiters/amazones met een meekleurende bril dan zonder bril rijden? Wordt wel lachen? Zijn dat ook mietjes? Ik ben er trouwens nog nooit op aangesproken door jury. Heb er van zowiezo niemand een opmerking over gekregen.

runningkawa schreef:Er zijn mensen die bij fel licht snel hoofdpijn krijgen.
ik heb sowieso al last van migraine, maar als de zon in me ogen schijnt of gewoon fel schijnt krijg ik zo'n hoofdpijn, ik rij (nog) geen wedstrijden, dus weet het ook niet, als ik bij ons in de bak rij kijk ik dan altijd maar naar beneden, het geeft misschien niet het goede beeld, maar ik heb geen zonnebril. dessie schreef:runningkawa schreef:
Er zijn mensen die bij fel licht snel hoofdpijn krijgen.
zo een ben ik er ik heb sowieso al last van migraine, maar als de zon in me ogen schijnt of gewoon fel schijnt krijg ik zo'n hoofdpijn, ik rij (nog) geen wedstrijden, dus weet het ook niet, als ik bij ons in de bak rij kijk ik dan altijd maar naar beneden, het geeft misschien niet het goede beeld, maar ik heb geen zonnebril.
Heeft ze nooit wat over gehoord, dus het zal wel mogen
scheelt weer
maar vroeger was het nooit geen probleem.. 
Lowara schreef:ik vind zo'n bril levensgevaarlijk te paard.
stel je valt en het glas breekt? bij mij thuis is het zelfs zo dat als men een bril draagt, ze lenzen moeten dragen als ze les willen hier juist om die reden.