crossmonster schreef:inderdaad, je bent echt niet de enigste, ik ga met mijn lesklantjes altijd mee op concours, dus ik zie hun proeven en ik zie de uitslagen ... deprimerend gewoonweg.
ik heb er ook een a-pony'tje bijzitten, daarbij had een jury veel dingen fout gerekend, terwijl zij ze wel gewoon goed reed, maar jury was schijnbaar niet goed op de hoogte van de nieuwe proeven, want in de a proef moet je bijvoorbeeld bij e of b een grote volte, DAARNA doorizitten.
kreeg ze een 4 of 5 voor de volte, want ze had niet doorgezeten ???
en ook f-x-h van hand veranderen, DAARNA draf , kreeg ze ook een 4 of 5 , want van hand veranderen moest in draf gebeuren, nou ja dan breekt dus helemaal mijn klomp !!! krijg je je jurydiploma bij de pakjes boter ofzo??
Als dit commentaar idd op de coupon staat en DUS aantoonbaar fout is, moet je het naar de KNHS sturen. In de laatste P&S staat duidelijk dat er wegen zijn die je kunt nemen om klachten in te dienen( en omdat we nog niet weten welke wegen dat zijn, zou het fijn zijn als mensen dat eens zouden willen uittesten.)
Als je dus echt zo'n coupon hebt waaruit blijkt dat de jury het brevet heeft gewonnen op een bingoavond, opsturen!