Afmelden op wedstrijd, hoe doen jullie dat?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

#Ymke#

Afmelden op wedstrijd, hoe doen jullie dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-06 22:34

Omdat mijn paard elke keer wisselt met zijn rugblessure heb ik verschillende wedstrijden af moeten zeggen. Bij de meeste wist ik van te voren dat ik niet kon, dus kon ik mooi op tijd bellen/mailen. Morgen zou ik eigenlijk ook wedstrijd hebben, maar ik mag er weer niet op, dus dat word afzeggen. Ik heb ze geprobeerd te bellen, maar ze nemen niet op. Mailen is het nu denk ik te laat voor, en ik zie ook nu pas een mail adres op de site... Hoe zouden jullie dit oplossen of hoe doen jullie dat normaal gesproken?

tienus63

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 22:37

Als de wedstrijd erg dicht in de buurt is, even op de wedstrijd dag langsgaan, anders een sms en een email sturen.

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 22:38

Als ze niet opnemen en ze hebben geen voicemail, zou ik wel gelijk even een mailtje sturen dat ik heb geprobeerd te bellen en helaas af moet melden. En dan op de ochtend zelf nog even proberen.

Sizz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 22:39

Ik blijf bellen tot een uur of 10 's avonds.

Als ze dan nóg niet opgenomen hebben bel ik de volgende morgen nog. Mocht er dan wéér niet opgenomen worden: dikke pech.
Je kunt niet aan de gang blijven.

Je hebt het geprobeert en het ligt dan niet aan jou.

#Ymke#

Re: Afmelden op wedstrijd, hoe doen jullie dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-06 22:41

Ik wilde morgen wel naar de wedstrijd gaan om te kijken, ik moet als nr 11 in mijn ring.. is het dan redelijk om als mijn ring begint af te melden nog??

tienus63

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 22:43

Als je er toch op tijd bent, dan vind ik het persoonlijk wel zo netjes om je nog even af te melden (en eventueel te betalen). Ben je pas na je starttijd aanwezig dan heeft het natuurlijk weinig zin om je dan nog een keer af te melden.
Vandaar dat wij het dan maar via SMS doen, als het te laat of te vroeg is om te bellen.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-06 22:46

De wedstrijd is al betaald, dat gebeurd vooraf. Dat geld ben ik ook gewoon kwijt, maar jammerdan.. Vind het al vervelend genoeg dat ik me niet fatsoenlijk kan afmelden.

Carolaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 08:40

misschien wat laat, maar gewoon even langst gaan op de westrijd zelf. en je daar afmelden als telefonisch niet lukt.

NaDiNeLoVe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 12:36

ik denk dat er sowieso op de manege zelf , op de wedstrijddag wel iemand is die de telefoon opneemt, lijkt me wel zo logisch.
ik bel altijd met het afmelden, en het (gelukkig) nog nooit beleefd dat ze niet opnamen

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 19:44

ik heb me gelukkig nog kunnen afmelden bij de jury, die vond het alleen maar fijn ivm weer. Dus het is opgelost

Dela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 21:31

meestal bel ik een aantal maal, staat er een mailadres bij, mail ik ook daarbij.
Is het dicht in de buurt, dan wil ik er ook nog wel eens naar toe rijden!