Jullie zullen dit mss een raar topic vinden, maar het is heel belangrijk voor mij
Ik zal het even uitleggen2 weken geleden is mijn allerliefste ponytje verkocht wegen grootte.
Keileuk baasje voor gezocht allemaal prima
( DACHTEN WE!)Nou was ik donderdag ff op marktplaats.nl aan het zappen.. Zie je daar je eigen pony staan!
Dus spap bellen... Ja Ja het ging niet zo goed met rijden ..! We hebben er 3 keer opgezeten en ons L is er af gevallen in een lichte draf ! Pony kreeg de schuld! Ons pap zo: Ja dan kijk je het toch aan het is niet ambers schuld enzo.. Maar nee.. Niet te verwurmen! Nou willen ze dr dus gaan verkopen aan ieder baasje.. Ieder die een goed bod doet. Wij niet mee eens. MAAR HET IS HUN PONY !
HUN PONY
Dus wij overlegd. Kopen we dr terug? Dan zoeken wij er een goed baasje voor..?? Ik al mijn geld aan spap gegeven.. Ja zo ben ik ik moooooest haar zien
Nou denken denken.. Was het niet slim want dan stond ze 3 keer in 1 maand op internet.. ( omdat ze er 2 weken geleden nog gewoon opstond..! Na 1 week hebben ze het besluit genomen, ik wou graag weten wat jullie zouden doen en tips om aan te pakken wel of niet terugkopen en anders?
PLEASE GEEF ANTWOORD IK HEB HET NODIG !!xx Anouk wanhopig