wie heeft nog meer de net reliefff muzzle

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Emaartje

wie heeft nog meer de net reliefff muzzle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-06 15:10

wie heeft er nog meer een neuskapje (net relief muzzle) en hoe bevalt het wil graag de ervaringen weten.heb er vandaag een gekoccht voor mijn paard om mee te gaan rijden want wordt gek van de ongedierte op de neus...gr emaartje

Emaartje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-06 23:41

niemand

Jamezy

Re: wie heeft nog meer de net reliefff muzzle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 11:13

Ik heb sinds gisteravond (want toen kwam m'n pakketje aan ) een Net Relief Riding Mask. Ziet er super uit, je kunt er prima doorheen kijken en volgens mij gaan mijn paardje en ik het heel handig vinden van de zomer Gaat wel niet over haar neus, maar dat is volgens mij ook niet de grootste "lastplek", eerder de ogen...

Gelukkig is ze goed gewend aan zo een vliegenkap, dus ik verwacht weinig difficulties...

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 12:41

Jamezy schreef:
Ik heb sinds gisteravond (want toen kwam m'n pakketje aan ) een Net Relief Riding Mask. Ziet er super uit, je kunt er prima doorheen kijken en volgens mij gaan mijn paardje en ik het heel handig vinden van de zomer Gaat wel niet over haar neus, maar dat is volgens mij ook niet de grootste "lastplek", eerder de ogen...

Gelukkig is ze goed gewend aan zo een vliegenkap, dus ik verwacht weinig difficulties...

ik heb nou een andere besteld met neus ...komt uit engeland gr emaartje

moet ik nog binnenkrijgen..

Jamezy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:04

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 09:31

Ik heb de muzzle ook, maar niet om mee te rijden. Ze heeft hem met mooi weer om op de wei, tegen het verbranden van haar neus. Niet tegen de beestjes dus.
Nu ben ik er niet zo weg van dat ze een halster om moet (schuurplekken) dus heb ik er een andere besteld, een hele kap om haar hoofd, incl. neusflap, dus tegen vliegen EN zonnebrand.
Deze was niet zo duur als die van de paardendrogist, maar of ie goed is weet ik nog niet, ik heb hem nog niet binnen.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 15:25

Ik niet ik smeer er gewoon waterresistant babyzonnebrand factor 30 erop Lachen