Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dierfysio schreef:als je de wieltjes van grove wielsporen regelmatig oliet, zodat ze niet vast gaan zitten, zijn dat m.i. de meest vriendelijke sporen: het wieltje rolt over de huid heen, en bijv. een knopspoor stroopt de huid iets op.
je KUNT er heel lomp mee inwerken, maar ik dacht dat dat nou net niet de bedoeling was van met sporen rijden?
ken de impulssporen wel, piepen inderdaad erg. kon zelf geen verbetering merken t.o.v. m'n "wieltjes".
succes met uitzoeken!
het is gewoon een merrie 

Missouri schreef:Die zwarte dingen, bewegen die of zo? Hoe werken deze sporen?
Ik heb deze nog nooit gezien maar ik ben in staat ALLES te proberen. Mijn schimmel ligt nog open van een stel kinder-knopjes.

Oberek schreef:Ik vind het echt super fijne sporen. Het paard wat ik rijd heeft een heel zacht velletje wat in combinatie met zweten snel stuk gaat. Met deze sporen heeft hij nergens last van.
En je mag tegenwoordig ook met deze sporen wedstrijden rijden!

patjelisa schreef:Mijn paard is allergisch voor RVS dus toen heb ik deze sporen gehaald en ik vind ze echt super fijn en ze zijn erg vriendelijk!
Ik rij er gewoon mee op wedstrijd en nog nooit commentaar op gehad.

nassau schreef:patjelisa schreef:Mijn paard is allergisch voor RVS dus toen heb ik deze sporen gehaald en ik vind ze echt super fijn en ze zijn erg vriendelijk!
Ik rij er gewoon mee op wedstrijd en nog nooit commentaar op gehad.
Maar omdat ze niet in de reglementen staan, mag je er m.i. officieel niet mee starten.