met C pony tussen de paarden starten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

diesel_

met C pony tussen de paarden starten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-06 22:14

Vanaf januarie wil ik gaan starten met mijn C-pony, omdat ik 18 ben wordt dit dus wel tussen de paarden. Soms hoor ik verhalen en dan vraag ik me af waar ik aan begin, maar voor mezelf is het juist een uitdaging en ik vind dat het niet uit moet maken.

Nu ben ik benieuwd of er meer mensen zijn die met een C-pony tussen de paarden rijden? En hoe ervaren jullie dit?

astridastrid

Re: met C pony tussen de paarden starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 06:24

Hier zijn al 100en topics over, heeft iemand een link? Ik rij ook met een C pony tussen de paarden (een Fjord nog wel) en ik heb nooit problemen gehad, hoogstens met wat "concurrenten" maar nooit met de jury.

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 09:49

sorry, ik ben nieuw hier en de zoekfunctie doet het niet...

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 10:35

Ik wil het misschien met mijn e-pony gaan doen, want ik ben 19.
Ik ga niet rekenen op prijzen aangezien ik dus ook tussen de paarden moet, maar ik ga voor mij plezier en om zo te merken dat we het dus wel degelijk kunnen als hij een proef netjes heeft gereden. Iedere prijs is dan mooi meegenomen, maar geen hoofdzaak

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 08:12

Diesel, deze vraag kom je tegen in de afdeling wedstrijden. En daar is hij idd al heel vaak gesteld, zo vaak dat ze er een FAQ van hebben gemaakt: viewtopic.php?f=29&t=533511&p=12810978#12810978

Ik tem wel even, maar grote kans dat hij hier op slot gaat.

En Silence: een E pony is gewoon een klein paard, de naam hebben ze in het leven geroepen zodat jonge mensen langer bij de pony's kunnen rijden.
Jij bent 19 en start dus gewoon met een paard tussen de paarden. Er zijn zat kleine paarden dus ik zie je probleem niet zo 1,2,3.

Een C pony is toch even wat anders, maar het gebeurt wel.

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 10:36

Hier zijn idd al erg veel topics over. Conclusie: Gewoon proberen, wie weet waar je nog terecht komt.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 16:21

PP --> WD-V.

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 16:53

Silence schreef:
Ik ga niet rekenen op prijzen aangezien ik dus ook tussen de paarden moet, maar ik ga voor mij plezier

Dat je voor je plezier gaat, super, maar waarom zou jij geen prijs kunnen rijden? Ik rijd ook met mijn pony tussen de paarden, en ook nog een Tinker, Ojee! Maar ik heb ook vaak genoeg prijs gereden hoor! Zo lang jij je pony goed voor elkaar hebt en een nette proef neerzet, dan kun jij ook gewoon winstpunten en prijzen rijden!

Succes! (Ook voor de TS trouwens )

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 17:00

amondi schreef:
Diesel, deze vraag kom je tegen in de afdeling wedstrijden. En daar is hij idd al heel vaak gesteld, zo vaak dat ze er een FAQ van hebben gemaakt: viewtopic.php?f=29&t=533511&p=12810978#12810978

Ik tem wel even, maar grote kans dat hij hier op slot gaat.

En Silence: een E pony is gewoon een klein paard, de naam hebben ze in het leven geroepen zodat jonge mensen langer bij de pony's kunnen rijden.
Jij bent 19 en start dus gewoon met een paard tussen de paarden. Er zijn zat kleine paarden dus ik zie je probleem niet zo 1,2,3.

Een C pony is toch even wat anders, maar het gebeurt wel.

klopt dus.