Wie heeft ervaring met deze rijbroek (HH) ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Monday

Wie heeft ervaring met deze rijbroek (HH) ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-06 10:46

Ik overweeg om deze rijbroek van Harry's Horse voor erbij te kopen omdat ie leuk is en niet duur, maar ik heb geen idee hoe de pasvorm is. Normaal draag ik de Eurostar Klarissa en ik heb recentelijk een Pikeur gekocht (lage band).

Wat zijn jullie ervaringen / mening over deze broek? Hoe valt ie (klein, groot, kort, lang), gaat ie snel slobberen etc.

Afbeelding

Britt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 15:02

Ik weet het niet maar ik ga het wel even volgen omdat ik hem ook wel leuk vind eigenlijk

Utrolig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 15:04

Ze gaan na 1 jaar wel wat slobberen. Volgens mij is 'ie ook van katoen. Als je een wat hoogwaardige kwaliteteit rijbroek gewend bent zal het je tegenvallen. eigen ervaring.

Monday

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-06 22:04

Hij is inderdaad van katoen. Na een jaar slobberen vind ik nog niet zo heel erg, zeker gezien het prijskaartje. Maar inderdaad ben wel Pikeur, Cavallo, Eurostar gewend... Hij lijkt me gewoon zo leuk voor erbij, met longeren, buitenritje etc. dus misschien moet ik hem gewoon eens gaan proberen.

SylviaG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 22:06

Leuke broek! Hoe duur is ie?
Heb ook altijd Pikeur of Anky maar als ie lekker zit maakt het mij niet zoveel uit. Vind de kleur wel heel leuk van deze.

Jitske

Re: Wie heeft ervaring met deze rijbroek (HH) ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 22:12

ik heb de raspberry (ja die knalroze ) versie en hij zit op zich niet verkeerd. hij zit bij de band vrij hoog, en de pijpen vind ik vrij smal. ik vind hem ongeveer te vergelijken met een kentucky (weet niet welk model, maar heb een kentucky die precies zo zit ).
een vriendin van mij heeft ook de rasberry en die vind hem ook erg fijn zitten

SylviaG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 22:18

Wat kost deze broek?

Lous

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 22:21

Bij van Rijs 32 euro.

SylviaG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 22:23

Jeetje...dat is lekker goedkoop!! Zal van de week bij Hyporama kijken of ze hem daar ook hebben! Lekker zomerse broek. Hoop dat ie mooi en lekker zit...

Monday

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-06 22:42

Hyporama, is dat hetzelfde als Horseplaza enzo? Want die verkopen geen Harry's Horse. Ik heb gelukkig een stalgenote met een klein paardrijwinkeltje... en die levert wel HH.

SylviaG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 22:58

Die zijn inderdaad van dezelfde winkelketen. Heb nooit HH producten dus heb er eigenlijk nog nooit naar gekeken. Ik ben een beetje aan het zoeken geweest op internet maar kan hem nergens vinden?!?!?

beantsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 23:33

Ik heb 3 rijbroeken van HH, alledrie katoen (zomerbroeken, geen tricot, 1 jeansbroek).
Pasvorm: de taille is hoog, wat ik fijn vind. ze vallen redelijk ruim maar zijn niet zo lang. Ze hebben een 'vrouwelijk' model, dus voldoende ruim op de heupen en niet te wijd in de taille.
Kwaliteit: valt mee, gezien de prijs, alleen worden ze wat vaal, maar dat heeft alles te maken met deze stof. Door de stofkwaliteit is het meerekken ook wat beperkt, maar dat zal bij een tricot broek anders zijn. Op zich blijft de kwaliteit afgezien van de kleur goed.

Monday

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 09:46

SylviaG schreef:
Die zijn inderdaad van dezelfde winkelketen. Heb nooit HH producten dus heb er eigenlijk nog nooit naar gekeken. Ik ben een beetje aan het zoeken geweest op internet maar kan hem nergens vinden?!?!?

www.harryshorse.nl
Daar staat volgens mij alles wat ze hebben. Ik vind hun kwaliteit een stuk vooruitgegaan met een tijd terug.

Miiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 19:28

ik heb hem ook hij zit wel lekker alleen na 2 keer rijden rekt hij een beetje uit en zit hij los maar na 1 keer was kan hij er weer 2 keer tegen aan

Ziiggy__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 19:40

Ik heb ook een katoenen broek van dat merk ook gewoon voor erbij maar is na 2 jaar nog in perfecte staat,, maar dan heb ik hem dus ook niet elke dag aan echt puur voor erbij..

Die sokken moet je niet kopen die zijn echt heel slechte kwalitijd die zwarte naadjes laten los en de stiek gaat eruit worden helemaal hard en zitten snel schuurplekken (bijna gaten) in

diddlmouses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 20:45

Ik heb hem ook, vond hem ook wel leuk voor erbij, normaal heb ik ook altijs pikeur/anky..
Ze vallen best wel lang vind ik..
Ik heb hem eigenlijk pas 1x aan gehad

Eerder heb ik ook een broek gehad van HH, en die ging wel een beetje slobberen na een tijdje (en hij is zo kapot als je van je paard afvalt, maar volgens mij heb jij daar gaan last van toch?)

diddlmouses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 20:46

@ Ziiggy, de sokken heb ik ook, had ik al, en ik vind ze juist hartstikke fijn..