Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ingridge schreef:Oh ja je moet wel een duinkaart kopen voor het hele jaar (geloof 40 euro).
ingridge schreef:Castricum tot Bergen is in de duinen geen probleem maar het strand is verboden van 1 mei tot 1 oktober...alleen voor 9.00u en na 19.00u mag je er komen. Je wil ook niet met je paard op een mooie zomerdag tussen de badgasten lopen en wat denk je van die kuilen die er zijn gegraven. Oh ja je moet wel een duinkaart kopen voor het hele jaar (geloof 40 euro).
))
, groot, breed, afwisselend) zijn zelfs gratissssssssss joozz schreef:Nog even over de duinen: in Heemskerk e.o. mag je hier na zonsondergang niet meer in. Niet dat het slim is om te doen, maar heb een tijdje vlakbij de ingang gewoond en zag regelmatig mensen vlak voor donker nog de duinen uitkomen!
OemmiejO schreef:Bij ons (ZH) mag het altijd gewoon?![]()
Marije_jiplover schreef:Je kunt je auto niet meer op het autostrand parkeren, aangezien het autostrand geen autostrand meer is. Maar je kunt wel ongeveer 100 m voor het strand op een grote parkeerplaats parkeren.
Wat bedoel je met "veilig"?
Je moet inderdaad een dagvergunning hebben om op het strand en in de duinen van Voorne te mogen rijden. Ik verwijs je daarvoor door naar het recreatieschap Voornep-Putten en Rozenburg, want die gaan daarover. Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik de hele zomer niet één keer gecontroleerd ben (heb een jaarabo omdat we er vaak komen), dus je zou de gok kunnen wagen om zonder te gaan.