Selectiewedstrijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Belinda

Selectiewedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 16:55

Hej,

Ik heb ff een vraagje .. Je moet een bepaald bedrag betalen als je een kring wedstrijden rijdt. Als je geen kring gereden hebt, dan hoef je het bedrag ook niet te betalen. Nu is mijn vraag als de selectie ook geld als een kring wedstrijd. Je betaald wel een bedrag los van het bedrag dat je voor de kringwedstrijden betaald

Groetjes

Esmiralda_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 18:59

ik snap niet helemaal wat je bedoeld, misschien kun je het was duidelijker beschrijven...

Belinda

Re: Selectiewedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 19:19

Nou kijk,
Op kringwedstrijden hoef je niet te betalen op de wedstrijd zelf voor de proefjes/parcoursen die je rijdt, je betaald een bepaald bedrag (rond de 30 euro geloof ik) voor alle kringwedstrijden, ook al rijdt je er maar 1. Als je geen kringwedstrijd rijdt, hoef je het ook niet te betalen.
Op een selectiewedstrijd moet je wel een bedrag betalen voor het proefje/parcour dat je rijdt. Als je dan bijvoorbeeld alleen de selectiewedstrijd rijdt en verder geen kringwedstrijden, moet je dan ook het kringeld betalen? Dat is voor mij onduidelijk, omdat je wel betaald op de wedstrijd zelf voor het proefje/parcour dat je rijdt.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is , het is namelijk wat moeilijk om het via de computer uit te leggen

Ver2006

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 07:03

Nou, ik snap ook niet wat je bedoelt. In onze regio is het betalen gewoon hetzelfde als een reguliere wedstrijd...

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 07:07

Ik snap het wel, voor de kringwedstrijden hoeven de leden geen inschrijfgeld te betalen, die betalen eenmalig een bedrag van €30,-.

De selectie is officieel een kringwedstrijd en vaak alleen maar open voor kringleden. Maar ik weet zo niet of ze daar een uitzondering voor maken en of je die wel zou moeten betalen. Bel even naar het secretariaat van je vereniging of die van de kring.

Vind het trouwens wel een rare constructie, wij betalen hier voor de kringwedstrijden €7,- per proef.

oosterhoff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 07:48

Volgens mij is dit een regeling van de vereniging waar je rijd! En moet je uiteindelijk ie 30 euro an je vereniging betalen. Dit isnamelijk niet bij elke kring/vereniging zo dus ik zou als ik jou aws even je club belen

Belinda

Re: Selectiewedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-06 09:28

Okej, jah, ik zal wel even navraag doen .. Maar moest het even snel weten dus vandaar dat ik het hier even vroeg

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 18:02

Bij mijn weten kun je alleen aan een selectie mee rijden als je ook aan de kringwedstrijden mee doet..

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 06:40

Nop, je kan de selectiewedstrijden ten alle tijden meerijden. Je schrijft je in dmv een coupon met daarop geschreven: selectiewedstrijd.

Je moet wel apart betalen ook al heb je de kringafdracht betaald.
Zie ook de post van JoyceB in dit topic:
viewtopic.php?f=108&t=596441&start=50&st=0&sk=t&sd=a

Stacy S

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 11:00

Nee... Als je geen kring rijd kun je ook meedoen aan de selectie.. de selectie is eigenlijk een "gewone wedstrijd".. heeft verder niet zo veel met de kringwedstrijden te maken.. het is alleen van belang bij welke kring je hoort voor de afvaardiging naar de kampioenschappen... (hoeveel er door mogen hangt van de grote van je kring af)