Hi, Ik ben nieuw hier maar heb al veel van jullie gelezen en wilde in het algemeen op jullie seizoendingen reageren.
1 alleen de vliegendeken van Anky heeft een plooi in de hals waardoor een paard kan blijven grazen zonder door zijn hals gedeelte te worden gekeeld. Heeft iemand hier al ervaring mee. de rest is voor de mijn allemaal te kort en te krap(gewezen hengst).Het is alleen een te dure deken voor mij.
2 wassenaar-scheveningen.... apv van Den Haag loopt tot (hoogwater)paal 97 en mag je dus alleen op het strand van 19.00u-07.00u, daarna tot wassenaar noord paal 91.50. Daarvandaan tot paal 92.75 niet. De rest tot Katwijk weet ik niet, maar via Meijendell kan je altijd het strand op. Dit geldt van 15 mei tot 15 oktober geloof ik.En ook op regenachtige dagen. Ohja hou er rekening mee dat je eigelijk op het strand alleen mag stappen. Dus als je een bon krijgt heb je geen been om op te staan. Het is niet aan te vechten.
3 Drenthe heeft een heel mooi ruiterpaden boek en dat staat sinds deze week ook op de KNHS-site
4 castreren over de lies was voor mij maar 450 euro in Utrecht en hij is daar 5 dagen all-in geweest. Alles ziet er mooi uit en ik kan nu al bijna alles weer na een maand.Hij is al boven de 10 jaar.