Zool laat los bij Ariat schoen,wie nog meer last van?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pippie123

Zool laat los bij Ariat schoen,wie nog meer last van?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-06 20:01

Ik heb sindskort de schoenen van Ariat (160 euro) en ben er super blij mee, ze lopen en rijden echt heerlijk alleen had ik bij me eerste paar dat de zool aan de voorkant (bij de neus zeg maar) los ging laten. Ik ze terug brengen werden ze opgestuurd naar de fabriek (ik 2 weken zonder schoenen) en toen ze gemaakt waren gingen ze na een week weer stuk. Ik heb dus nu nieuwe gekregen maar ik vroeg me af of meer mensen er last van hebben en wat je eraan kan doen?

dierfysio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 20:03

heb mijn ariats al 6 jaar, draag ze bijna dagelijks. zien er nog top uit! poets ze wel vaak met de ariat-poets.
misschien heb je een maandagmorgen-modelletje getroffen??
hoop dat je nieuwe wel bevallen!

pippie123

Re: Zool laat los bij Ariat schoen,wie nog meer last van?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-06 20:05

Jah precies, ze zei in de winkel dat het wel vaker voor kwam, maar het is wel veel geld wat je ervoor betaald dus hoop dat deze wel goed blijven ze zitten namelijk echt heel lekker en wil niks anders meer.

classeygurl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 20:47

Heb al 3 paar ariat schoenen van 99,- euro versleten.
Bij allemaal liet de zool oplaatst van voor los en begon het leer te scheuren.
Ik loop er wel de hele dag op , mest er boksen mee uit, rij er paarden mee dus ze hebben nog al wat te verduren, verder bevallen de ariat's me prima!

pippie123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-06 21:12

Jah ik doe er ook alles mee. maar vet ze ook regelmatig in. Misschien is het niet de ideale stalschoen maar ik houd niet van die lompe schoenen en deze zijn mooi en zitten lekker.

classeygurl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 21:28

Ik vet ze ook vrij vaak in maar toch begint het leer daar achter de teen waar de schoen beetje buigt zeg maar met lopen na een tijd te scheuren.
tot nu toe hebben ze het bij mij allemaal een half jaar vol gehouden.
En ik hou ook niet zo van die lompe schoenen en vind ze helemaal super om de hele dag op te lopen.

Revanches

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 10:17

classeygurl schreef:
Ik vet ze ook vrij vaak in maar toch begint het leer daar achter de teen waar de schoen beetje buigt zeg maar met lopen na een tijd te scheuren.
tot nu toe hebben ze het bij mij allemaal een half jaar vol gehouden.
En ik hou ook niet zo van die lompe schoenen en vind ze helemaal super om de hele dag op te lopen.

Vetten is niet goed! Dat maakt de naden week
Schoenpoets(evt. van Ariat) gebruiken is beter!
En heeft ook een verzorgende werking!

Samantha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 18:06

Ik heb dat ook.
Misschien is het een optie om de zool te vervangen? Dan heb je alleen geen ariat zool meer.

pippie123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 20:16

Jah dat kan natuurlijk ook, maar ik vind 160 euro best wel veel geld voor schoenen en dan verwacht ik eigenlijk dat ze wel even mee gaan. Ik loop er natuurlijk veel op dus slijten doen ze wel, maar ik ga er van uit dat ik er zeker een half jaar gewoon op kan lopen zonder iets te moeten vervangen.

Odie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:30

Jaa bij mij laten ze ook los! Ik had eerst een paar ariats van goedkopere kwaliteit (99 Euro) met een rits erop en daar was de zool na 3 maanden van voren los gegaan en ik was er pas na 10 maanden na aankoop mee terug gegaan en ik mocht direct een paar nieuwe uitzoeken...
Toen heb ik gevraagd of ik met bijbetaling een duurder paar mocht uitzoeken en dat was geen probleem. Dus nu heb ik de prijzige ariats (219 Euro) met veters en daar laat van mijn rechterschoen ook de neus al een beetje los.... ben benieuwd hoe lang ze het nog volhouden

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 20:39

Heb ik nu net vandaag schoenen van Ariat gekocht Ben benieuwd dan.Kvind ze wel super zitten!

pippie123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 20:46

ja ik hoor hele verschillende verhalen, bij de 1 gaan ze drie jaar mee zonder problemen en bij de ander gaan ze elke keer kapot. Hoe kan dat toch? neem aan dat ze gewoon hetzelfde worden gemaakt enzo.

En ja ze lopen heerlijk.....

LolaTFB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 21:22

Ik heb het ook gehad. Heb een paar Ariats van 99 euro gehad, na twee weken waren ze al niet goed meer. Toen heb ik nieuwe gehad, maar daar gebeurde hetzelfde mee, wel na een langere tijd, half jaar denk ik.
Daarna heb ik een keer een paar gekregen, ik weet niet welk type het is, maar ik geloof dat ze ook zo'n 100 euro waren. Na een half jaar zaten de scheuren d'r in op de plek waar ie buigt bij de teen. Ik had er geen bon van dus ik kon er niet mee terug.
Nu heb ik weer een ander paar, was iets duurder, met stalen neus en veters en deze blijven wel goed.
Ariats lopen heerlijk maar ze mogen eigenlijk niet zo snel stuk gaan voor dat geld..

2misty2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 07:50

Nee indd.Nou hoop ik maar dat mijne goed blijven!Kheb nu eindelijk eens wat betere schoenen gekocht en die fijn zitten wil ze dan ook wel lang kunnen gebruiken.

Adrienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 08:03

Ik heb Ariat Terrain schoenen, ik draag ze bijna elke dag en heb ze nu bijna een jaar, nog nooit schoongemaakt, een keer met wax gedaan vorige week omdat ik op buitencursus ging en het inderdaad bleef regenen, en negens last van.
Superschoenen om te dragen, passen nog mooi bij mn chaps ook.
Ook ik draag ze elke dag, om te mesten (in de wei en paddock), om te rijden, etc...
Vreemd dat er zoveel verschillende ervaringen mee zijn, dat ze bij de een wel lang meegaan en bij de ander niet.

Onyx88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 08:05

Ik heb ook die met stalen neus en veters. Maar bij mij is m'n paard op het randje gaan staan en de zool laat nu een beetje los bij de neus.