Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dat is halverwege je laars! Dat past niet eens met zo'n sporenriempje
Rhiannon schreef:Dat past niet eens met zo'n sporenriempje
Rhiannon schreef:je had eerst je vraag in eerste instantie anders geformuleerd![]()
ik kan me niet voorstellen dat je een foto hebt gezien waarbij je een spoor bij iemands kuit hebt zien zittenDat is halverwege je laars! Dat past niet eens met zo'n sporenriempje

Rhiannon schreef:Rhiannon schreef:Dat past niet eens met zo'n sporenriempje

PriscaZ schreef:ze horen echt niet perse boven dat knopje hoor, dan zitten ze wel heel erg hoog (neem aan dat het over rubberen rijlaarzen gaat)
Ik heb ze zo laag mogelijk zitten. Echt maar net boven de zool. Ik heb laarzen met ritsen en ik heb ze nog onder de rits zitten.
DenK4ever schreef:Heeft er mee te maken met hoe hij reageert, nogal heftig op spoortjes en dan wil mijn instructrice dat de spoortjes wat lager gaan zodat je ze bewuster gaat gebruiken.
Randy01 schreef:Ik heb nog nooit gesnapt waarom er op rubberend rijlaarzen zo n stom uitsteekseltje zit. Tja, zal wel voor de sporen zijn maar ik vind het niet zo verstandig. Het zit dan op de hoogte van je achillespees. 1 keer een goede schop geven aan je paard of blijven hangen en je beschadigt/blesseert je achillespees.
)
[/quote]