nou ik heb iid wel eens zitten denken van doe ik nou neit iets verkeerd, en ik denk ook dat ik er te veel moeite voor doe om hem voorwaards te houden dus ook iid erg veel ga drijven. Ik zal er zeker goed op gaan letten dat ik neit anders ga rijden als dat ik altijd doe.
in het begin was het heel erg, ik was toen zelf ook niet zo ver en had niet de kracht om hem toch voorwaards te kunnen rijden als hij neit wil. nu heb k daar meer ervaring mee en krijg ik hem toch wel redelijk aan het lopen.
mijn 1e buitenwedstrijd was zo erg dat ik hem neit eens meer in de draf kon houden. hij ging telkens stappen! egt zo erg, maar zo erg heeft hij het gelukkig nooit meer gedaan en tot nu toe heb ik altijd wel minimaal 1 winst dusjah het gaat nog goed:P
maar iig alvast bedankt voor de tips ik zal er zeker wat aan hebben. ik zal eerst eens goed bij mezelf gaan zoeken wat ik eigenlijk verkeerd doe en niet meteen alles op hem afschuiven want tegenwoordig gaat het wel stukken beter en doet hij teminste wel zijn best en ben ik niet die gene die alles moet doen haha want dat is zeeeeer vermoeiend