"versier je pony" voor landdag Zwolle

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lovemika

"versier je pony" voor landdag Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 14:06

Aanstaande zaterdag is er weer de landdag in Zwolle. Een ander meisje en ik gaan mee op de ruiters en pony's te begeleiden. Er is ons gevraagd of wij de pony's willen versieren (twee fjorden) omdat dat een onderdeel van die dag is---> "versier je pony" . Heeft iemand ideeen of tips, zou erg welkom zijn aangezien we zelf nogal inspiratieloos zijn.

papiertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 11:09

uhm... natuurlijk doen leuke staartjes in staart en manen en altijd goed. Toen ik een keer op ponykamp was hebben we de paarden ook geverfd toen als koeien dus met wit en zwart (weet niet wat voor verf het was) maar dat zou je kunnen doen met leuke kleuren. ik weet nog wat ermee gedaan moet worden. maar je zou altijd nog leuke linten om het kunnen binden en een mooie toi voorop zijn hoofd kunnen maken en zo door.

Eva_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 18:44

Linten om je hoofdstel, een zonnebril als frontriem, een pet op, ik zou zeggen, pimp je pony cool. Dat is gaaf. Een sigaretje aan het hoofdstel.

lovemika

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 17:50

Bedankt, zal even kijken of we iets aan jullie tips hebben, zelf dachten we al om ze als schaap te verkleden door wol op het hoofdstel en de bandages enz te doen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 17:52

welke 2 fjorden??
ik help namelijk op die manege en daar staan ook 2 fjorden :P

mandy101

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 17:53

allemaal slingers op hangen

lovemika

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 17:56

Appie en Esther heten ze. Rij je ook op die manege of help je er alleen--->Shanna?