Jubeltenen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Grote_Beer

Jubeltenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 13:47

Ik draag graag van die lange paardrijsokken en heb ze van zowel Stapp Horse als van Burlington. Jammer genoeg komen telkens al heel snel mijn grote tenen door die sokken heen steken. Heb ik nou van die jubeltenen of hebben meer mensen dit probleem? Ik overweeg zelfs om maar weer ouderwets sokken te gaan stoppen. Zo goedkoop zijn die dingen zou ook weer niet.

moonsparkle

Re: Jubeltenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 13:48

Ik heb ook heel snel gaten in mijn sokken. Vind het ook zo zonde om steeds weer nieuwe te moeten kopen. Ik zou niet weten hoe ik sokken moet stoppen dus zal ik mams lief moeten aankijken.

Ver2006

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 17:23

Ik moet zeggen, ikzelf heb er geen last van. Maar als je met paarden bezig bent, loop je wel veel meer dan normaal. Misschien is het daaraan te wijten..

lindsey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 17:31

Heb je je teennagels niet te lang? Met lange teennagels ga je sneller door je sok heen. Zorg ook dat er geen scherpe randes aan je nagel zitten.

Melia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 18:31

lindsey schreef:
Heb je je teennagels niet te lang? Met lange teennagels ga je sneller door je sok heen. Zorg ook dat er geen scherpe randes aan je nagel zitten.

idd en wat is er mis met sokken stoppen? Het is zonde om elke keer nieuwe te kopen als je er toch zo doorheen gaat.

Ik heb er trouwens geen last van hoor

Grote_Beer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-06 19:43

Mijn teennagels zijn altijd keurig kort en niet scherp. Ik denk dat ik gewoon beweeglijke tenen heb ofzo Ik heb het niet alleen met paardrijsokken, maar ook met andere sokken. Alleen de speciale wandelsokken of werksokken blijven redelijk lang goed. Nu draag ik verder altijd goedkope sokken, dus dan gooi ik ze gewoon weg als er een gat in zit. Met duurdere sokken vind ik dat zonde, dus ga ik ik me toch maar weer eens bekwamen in de edele sokstopkunst. Hoe moest dat ook al weer???