Enquete pavo, al wat gehoord?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

adnariM

Enquete pavo, al wat gehoord?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 06:48

Na aanleiding van dit topic: viewtopic.php?f=118&t=570983&hilit=

Het is inmiddels al weer bijna 2 maanden verder en word toch erg nieuwsgierig. Gistermiddag werd ik opgebeld door iemand van het blad In De Sprengen die graag mijn antwoorden in zijn artikel wilde zetten. Hij wist dus de uitslag uit en ik kwam boven het gemiddelde, beter gezegt hij zei dat Tender erg veel kreeg vergeleken de rest .

Maar ik zei dat ik verder nog niks ontvangen had, daar wist hij verder niks van af dus ik was toch benieuwd als andere al wel de test hebben mogen ontvangen??

Imker

Re: Enquete pavo, al wat gehoord?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 14:30

Ik heb allang een bon gekregen van ze. En de uitslag over mijn voerwijze van Imker. Ik doe het nog niet zó verkeerd. 1 kilo hooi eraf en ik zat prima voor hem.

adnariM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 21:27

Hmm wat raar... Ik vind het wel jammer dat ik nog niks ontvangen heb.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 14:38

Ik heb het wel ontvangen, bon en voerresultaten enzo. Maar heb (met alle respect voor mijn klasgenoten) de meest stomme voeradviezen gekregen. Er is totaal niet gekeken naar wat ze kregen en wat er moest veranderen in het rantsoen ofzo, maar gewoon naar ras en algemeenheid.
Haflinger 1.38 m. : kreeg 300 g basisbrok en 8 kg hooi. Was te zwaar en moest afvallen.
Tinker 1.45 m. : kreeg 1,5 kg Condition Brok, 0,5 kg melange en 8 kg hooi. Was wat licht en moest aankomen.

Voeradvies :
Haflinger : 1 kg Conditon Brok en 7 kg hooi.
Tinker : 1 kg Conditon Brok en 7,5 kg hooi.

Een paard wat te zwaar is adviseren om enorm veel meer te gaan geven? Of een ander wat te licht is, juist weer minder voer adviseren

Denk dat jij beter nog eens kan mailen

adnariM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-06 15:23

Ja dat kan ik wel eens doen. Weet jij het mailadres toevallig nog?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 13:56

Even gezocht in mijn mailbox : leerkijkennaarjepaard@hotmail.com Weet alleen niet of ze die nog frequent bekijken, mocht je met een week nog geen antwoord hebben, dan heb ik nog wel het privé-mailadres van een van de meiden voor je

adnariM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 20:57

Okey bedankt!

Quarterh0rse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 09:36

Ik heb de bon een hele tijd geleden al gehad, ik zou inderdaad even mailen als ik jou was

adnariM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 13:32

Maya, je hebt pm