[PG] Falco, bruin paard (handelsstal WLM)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Steff__

[PG] Falco, bruin paard (handelsstal WLM)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 08:38

hoii hoii

Bij ons Op de Manege in Dirksland is een paar maanden geleden een nieuwe pony gekomen.hij hete falco en hij heeft een paar maanden in de lessen gelopen en de dagen dat hij niet liep reed ik hem.op een gegeven moment is hij kreupel geworden.toen heeft de eigenaar hem laten keuren.hij is toen afgekeurt,toen ik op een zaterdag ochtend kwam om te stappen kreeg ik te horen dat ie over een uur weg ging.

hij kwam voor zover mij is vertelt is van handelsstal WLM en zou daar ook naar toe trug zijn gegaan.

nu zou j seggen probeer j dat toch maar daar word niet op mijn mailtje gereageerd.

Afbeelding
dit iSs hem .

als j iets weet sOu ik het graag hOren.

kus Steffie
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-06-06 10:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag en gegevens in titel, plus foto gerepareerd.

Vales

Re: [PG] Falco, bruin paard (handelsstal WLM)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 09:39

Ik heb een korte tijd op die handelsstal geholpen. Wat mij niet bij staat is dat hij weer naar Willem is terug gegaan maar naar manege de Beerwijkhoeve, ook in Dordrecht, ik ga wel eens mee met een vriendin van mij naar haar lessen en daar is een tijdje terug een nieuw paard genaamd Falco gekomen.
Hij lijkt sprekend op jouw foto, als je meer informatie nodig hebt dan hoor ik het wel!

Groetjes Vales

Steff__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 10:52

loopt hij daar ook mee in de lessen? en is hij dan direct naar die manege gegaan?want voor zover ik weet zijn ze hem direct trug gaan brengen naar WLM!maar daar kan ik me ook in vergissen!maar ik hoop dat ik hiermee verder kan komen want het is heel belangrijk voor me! alvast bedankt !

groetjes steffie,

Vales

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 15:32

Nee hij is niet direct daar naartoe gegaan, maar ik heb ook maar een hele korte tijd bij willem geholpen, maar bekijk vaak hun aanbod van paarden. Ik denk dat hij nu ongeveer een half jaar daar staat ofzo, voor de zomervakantie in ieder geval. Hij loopt ook mee in de lessen en ook de dressuurwedstrijden aan de startlijsten te zien.
Dit is het adres van die manege (ik weet niet of ik deze mag plaatsen, zoniet dan hoor ik het wel Tong uitsteken):
http://www.beerwijkhoeve.nl/

Hier kun je het adres enzo vinden, en als je bij de startlijsten kijkt zie je dat Falco ook wordt ingezet op de dressuurwedstrijden op die manege.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt Knipoog!

Groetjes Valeska

Steff__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-06 12:07

nOu ik hoop dat ik hier mee verder kan gaan in mijn zoek tocht ik ben heel benieuwt hoe het met hem gaat,,
in ieder geval bedankt,:)

groetjes steffie

Vales

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 14:14

Graag gedaan Knipoog ik zoek zelf de eigenaren van mijn oude pony, daar heeft helaas nog niemand op gereageerd maar het is uiteraard leuk als je een pony weer kunt terugvinden Knipoog!

cellavie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 14:52

Het klopt inderdaad dat Falco (die van de foto bovenaan) mee loopt in de lessen op manege Beerwijkhoeve.
Hij doet het erg goed en de klanten zijn dol op hem.

Ongeveer 1 jaar geleden was Flaco privepaard (ook op de Beerwijk), die mensen hebben hem verkocht, ivm een fikse peesblessure. Daarna is hij naar WLM gegaan en een jaar later kwam Willem hem bij ons brengen voor in de les.

Vales

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 17:14

Nou advies, ga eens naar de beerwijkhoeve dan kun je hem zien Knipoog!

Steff__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-06 09:10

idd ,, jah dat van die pees blesure kan heel goed klopen toen hij bij ons kwam had hij 1 voorbeen geschoren dus en had al een paardje gehad die een peesblesure had dus dat had ik snel gezien maar in het begin had hij er totaal geen last van tot dat hij kreupel ging lopen en toe is hij op zijn pezen af gekeurt,, Verdrietig

en ja ik kom zeker een keer kijken ,, Haha!

myrthesadee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 14:19

Probeer anders de topic van Manege Bruin eens,bij kantine dingest.., daar reed ik vroeger altijd, hij lijkt op een paardje wat daar staat.. al zou ik niet weten hoe die heet.. ook lijkt hij een btje op de manege pony die daar staat, genaamd cherrY ..
Succes !

Steff__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-07 15:14

k weet dat hij in dordrecht staat hoop dat ie er nog staat en als er iemand foto's heeft zijn ze welkom ,,

Vales

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 23:15

Ja hij staat op de Beerwijkhoeve Knipoog Zal even vragen of mijn vriendin foto's kan maken ze komt er elke zaterdag!

cellavie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 17:32

Daar is 'tie dan Haha!

Afbeelding

En het gaat nog steeds super met hem hoor!!

Steff__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-07 11:37

Haha! hij is mooi,wel veranderd hoor,is hij geschoren?
oh ben zo blij dat hij het goed heeft,ga nog een keer kijken of ik er kan komen kom ik zeker kijken,mis hm nog steeds Huilen maja , ben al blij om dit te horen en te zien Haha!

liefs steff__

cellavie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 14:29

Nee hoor hij is niet gechoren, dit is het resultaat van zijn wintervacht er goed afpoetsen en netjes toiletteren.
Ben blij dat ik je gerust heb kunnen stellen!
groetjes..

Steff__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-07 12:59

ben echt heel blij om dit allemaal te horen in de vakantie die er nu aan komt ga ik egt kijken hoor zeg het nu al maanden maar nu gebeurd het echt ,,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 14:43

Omdat hij gevonden is hier een slotje Lachen