-Moet je witte handschoentjes, zo wedstrijd jasje en een witte broek?
-Hoe moet je ook al weer groeten
-Waar moet ik nog meer om denken?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

doe alles in je linkerhand(zweepje en teugels) doe je rechterhand achter je rechterbovenbeen en en knik met je hoofd. Verder weet ik niet echt iets.. Ik hoop dat het lukt en veel succes. 

ik was namelijlk alles vergeten
Iris_ schreef:Dank je wel,,,
Dus met een manege trui mag wel?
Onwijs bedanktik was namelijlk alles vergeten
bittermoon schreef:verder ben ik één keer met zwarte handschoentjes gestart hier heb ik wel commentaar op gekregen

bittermoon schreef:het verschilt per manege of je in manegetenue mag starten, ik heb altijd in een mlw bodywarmer gestart hier heb ik nooit problemen mee gehad, dat is dus gewoon een nette zwarte paardrijdbodywarmer...
verder ben ik één keer met zwarte handschoentjes gestart hier heb ik wel commentaar op gekregen

i hate handschoentjes
Iris_ schreef:maar het mag dus ook zonder handschoentjesi hate handschoentjes
), Dan merk je meer van wat er om je heen gebeurt, wat er goed gaat en minder goed (kan je weer meenemen naar de volgende wedstrijd). Enne, verwacht er niet te veel van...Kortom, geniet ervan!! 
bedankt allemaal
mazzel
ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel...
Er zijn nog steeds ruiters die tussen X en G halthouden, dan heel dicht bij G staan (wat natuurlijk mag) en daardoor niet voor C in draf kunnen zijn. Superbabey schreef:Bij het groeten waarderen jury's het meestal ook erg als je lacht.
Vergeet ik ook wel eens... Het heeft ook wel eens op mijn protocol gestaan.bittermoon schreef:en dan is mijn vraag, moet je vanuit stilstand aandraven of moet je eerst naar stap en dan draf..
tot voor kort stapte ik altijd een paar stappen weg en ging dan over naar de draf... nooit een opmerking over gehad...
maar ik vraag me af of je dus niet hogere punten scoort als je gelijk vanuit stilstand aandraaft?ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel...
Dat is paardvriendelijker en scoort bij mij hoger. Yannuh schreef:Superbabey schreef:Bij het groeten waarderen jury's het meestal ook erg als je lacht.
Vergeet ik ook wel eens... Het heeft ook wel eens op mijn protocol gestaan.
@ Iris_: Maar welk F-proefje ga je rijden? En moet je ook leren voor diploma?

*