[PG] bonny Haf-merrie 11 jaar

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny95

[PG] bonny Haf-merrie 11 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 20:21

Hallo,

Wie weet waar bonny staat. Bonny is een haflingermerrie van 11 jaar.
Haar vader is Agent 161 en moeder is Sanneke van Berkenhof 3431.

Bonny is in sept 2004 verkocht. Toen is ze bij een meisje terecht gekomen en die heeft haar ook weer verkocht.

Ik heb Bonny een aantal met heel veel plezier gereden. Ze heeft in die tijd veel geleerd. Ik wil nog graag een keer naar haar toe.

Kijken hoe het met haar gaat. ik mis er

Hier een paar foto's van Bonny

Afbeelding

Afbeelding

http://www.mijnalbum.nl/Foto=77O8UFIE

http://www.mijnalbum.nl/Foto=UUBETTAP
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 30-05-06 23:26, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Tag en gegevens in titel + teveel foto's --> links.

Nonce

Re: [PG] bonny Haf-merrie 11 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 15:54

Hoi, wel typisch,

Weet niet of ik je kan helpen,

Maar rond die periode waarin jij haar verkocht hebt, hebben wij een haflingermerrie genaamd Bonny bij ons op de vereniging (De Kasteelruiters, Hemmen) gehad, van een meisje genaamd Ilse. Daarna is ze doorverkocht, omdat het niet echt klikte, Ik zal een navragen waar haar Bonny vandaan kwam, want hij lijkt inderdaad heel veel op de Bonny die naast mij stond,

Wordt vervolgd...

Gr. NONCE

Nonce

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 15:58

Er staan foto's van bonny op marktplaats: dieren en toebehoren: pony's/ Titel advertentie: Gezocht: D-pony of kleine E-pony, Woonplaats Andelst, daar zie je een aantal foto's ook van bonny, kijk zelf maar even of het de jouwe was....

Bonny95

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 18:30

Nonce schreef:
Er staan foto's van bonny op marktplaats: dieren en toebehoren: pony's/ Titel advertentie: Gezocht: D-pony of kleine E-pony, Woonplaats Andelst, daar zie je een aantal foto's ook van bonny, kijk zelf maar even of het de jouwe was....

Hallo,

bedankt voor jou reactie. Ja dat is de Bonny , Nu jij haar naam zei daar is hij inderdaad naar toe gegaan en die heeft haar weer verkocht.

Groetjes Bonny

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 12:42

Off-topic verwijderd, succeswensen of bedanken is niet de bedoeling op OV. SVP alleen reageren bij serieuze tips of aanwijzingen, de rest kan per pb.