Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

), is dat over een aantal jaren de eisen nogal omhoog gaan, en dat het dan moeilijker gaat worden om hm te halen.. (Niet zo gek ook, het is nu echt een eitje
) Wat hiervan klopt, don't know. Maar als je nu in de gelegenheid bent, waarom zou je dan wachten? Lekker doen. Maaaike schreef:Wat ik gehoord heb (weet niet of het klopt, ik heb het ook maar gehoord van bepaalde mensen), is dat over een aantal jaren de eisen nogal omhoog gaan, en dat het dan moeilijker gaat worden om hm te halen.. (Niet zo gek ook, het is nu echt een eitje
) Wat hiervan klopt, don't know. Maar als je nu in de gelegenheid bent, waarom zou je dan wachten? Lekker doen.
ikke schreef:Maaaike schreef:Wat ik gehoord heb (weet niet of het klopt, ik heb het ook maar gehoord van bepaalde mensen ), is dat over een aantal jaren de eisen nogal omhoog gaan, en dat het dan moeilijker gaat worden om hm te halen.. (Niet zo gek ook, het is nu echt een eitje ) Wat hiervan klopt, don't know. Maar als je nu in de gelegenheid bent, waarom zou je dan wachten? Lekker doen.
Weet je: ik denk dat er over een paar jaar helemaal geen ruiterbewijs meer zal zijn!
Ik heb de mijne al van '87, toen zou het binnen afzienbare tijd verplicht worden, verzekering, eisen omhoog en meer van die flauwekul. Ondertussen zijn we 20 jaar verder en zijn ze nog altijd het niveau van kinderspeelgoed niet ontstegen. Ik betwijfel of ze dat ooit wel zullen doen........
Weet je: ik denk dat er over een paar jaar helemaal geen ruiterbewijs meer zal zijn!
Ik heb de mijne al van '87, toen zou het binnen afzienbare tijd verplicht worden, verzekering, eisen omhoog en meer van die flauwekul. Ondertussen zijn we 20 jaar verder en zijn ze nog altijd het niveau van kinderspeelgoed niet ontstegen. Ik betwijfel of ze dat ooit wel zullen doen........
! Maar inderdaad, of ze het doen? Ik vraag het me af. Het nut ervan zie ik er inderdaad ook niet van in. Als ik nu mn ruiterbewijs een keer nodig heb, dan ben ik bang dat ik hm eerst ergens ver onderuit een laatje moet zoeken en hm grondig moet ontstoffen
Maaaike schreef:[
Maar ach, elke 2 jaar blijf ik hm maar netjes verlengen, wie weet waar je hm ooit nog voor kan gebruiken
[/quote]
hermlein1989 schreef:hoi
ik beglied groepen op de grens van duitsland en luxemburg
dus soms in duitsland en soms in luxemburg ( ligt aan het weer en welke paarden we mee hebben)
vorige week waren de manege-houders niet op de manege dus heb ik het nog niet kunnen vragen
'k zal het zaterdag alsnog doen
en tegen die tij mijn keuZE maken
hermlein1989 schreef:@ ikke
dat wil ik vooral doen omdat ik mijn kennis van het buitenrijden en het leidinggeven daarmee ( hopelijk) wat kan verbeteren.
ook komen bij ons regelmatig mensen uit nederland rijden.
Van de iegenaar van de poaarden hoef ik mijn ruiterbewijs niet te halen maar hij zou het wel fijn vinden