Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Arliss schreef:Hallo allemaal,
ik ben hard opzoek naar mijn vorige KWPN merrie die ik ken als Leandra. Ze heeft een opvallend uiterlijk met haar halve melkmuil en 4 halve witbenen. Ze heeft een donker bruine kleur met zwarte manen en staart, en met haar voorbeen loopt ze wat moeilijk. Ze heeft er een afwijking aan en daardoor lijkt het (voornamelijk in stap) alsof ze kreupel loopt.
Ik weet dat ze, nadat ze een paar jaar bij mij heeft gestaan, op Manege Prinsemolen in Rotterdam heeft gestaan. Die manege weigerde mij informatie te verstrekken, maar een meisje dat mijn paard daar leasde vertelde me dat ze daar bekend stond onder de naam EPPO. Ze heeft er een maand of 3/4 gestaan en is toen, volgens dit meisje, mee gegaan met de handelaar de Mol. Ik vermoed A.M. de Mol uit Zoetermeer.
Doordat zij moeilijk loopt met haar voorbeen heb ik het pijnlijke vermoeden dat ze niet meer in leven is, maar graag zou ik toch wat meer zekerheid hebben. Ik mis haar nog iedere dag!
Foto's per e-mail
Met vriendelijk groet,
Arliss Lubbers.