Kijk het probleem is als volgt, zo lenig ben ik dus niet. Ik groom elk weekend, en de paarden die meegaan zijn minstens 1m70. In de tijd dat ik nog fanatiek reed kwam ik d'r nog wel op. Mijn rug en benen en alles zijn dus alles behalve lenig.
Maar nu zijn de enige momenten dat ik nog te paard zit op concours, instappen en uitstappen. Maar ik kom er dus nauwelijks op. Ik vind het DOODeng als iemand me een voetje geeft, dit is meestal wel het geval dus. Ik kan absoluut niet meebewegen, omdat ik het gewoon eng vind. Die beesten zijn ook niet echt klein, dus ik moet flink de lucht in.. Brrr... Vorige keer was die picknicktafel erg handig, maar ja, die is er niet alitjd!!
Iemand tips hoe dit beter gaat? Oké een spijkerbroek werkt niet echt mee, maar ik ga niet in m'n rijbroekie rondrennen daar. En van de week lukte het wel. Dus ik kom er steeds bijna bij.
Iemand tips om op te stappen? Of tips om mee te werken met dat voetje geven?
De beugel langer maken is iegenlijk geen optie, omdat ik er binnen 2 seconden op moet zitten wegens zwetend paard!
Misschien op de manege maar 's paard van 'n vriendin lenen en oefenen met voetjes geven
? 
Heb ik ook last van..