Hallo, ik ga weer een nieuw wedstrijd jasje kopen maar ik kan dus echt niet kiezen welke.. hebben jullie een voorkeur dat ik die kan nemen of die je heel mooi vind?
Ik heb er 1 van Kentucky een blauwe. Hij was ongeveer 300 euro, op zich best prijzig mij hij zit super mooi en is van goede kwaliteit. Ik had het ervoor over.
De rijjasjes van pikeur zijn ook heel goed en die heb je geloof ik ook in een wat lagere prijsklasse. Het ligt er ook aan wat je zelf zoekt in ene jasje
Ik heb zelf Pikeur.Zit super fijn en is van goede kwaliteit.
Persoonlijk vind ik de Pikeur het mooist.Op conocurs zie ik altijd direct wie een Pikeur aan heeft.Dat zit mooi om je lijf heen, getailleerd.Het gehele jasje is passend. De kentucky is ook getailleerd, maar vindt ik toch minder mooi zitten.Voor het oog is het gehele jasje niet echt passend.Maar dat is mijn mening hoor.Iedereen heeft natuurlijk een andere smaak.
Wat betreft de goedkope jasjes.Daar vindt ik geen model inzitten.Die hangen los om je lijf.
Onlangs een blauwe Iris Bayer met krijtstreepje gekocht. Godsgruwelijk duur, maar wel een geweldige pasvorm, super mooi vallende stof en nog veel belangrijker het past mij met mijn korte ietwat gedrongen bouw.
Ik ben absoluut geen dikkerd, maar van die rijjasjes passen krijg je een complex.