Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Je kan ze helemaalop je voet laten namaken..

Kim_H schreef:Ik heb ook leren rijlaarzen, met een rits achterin.. vind ik handiger. omdat ik een best hoge wreef(of hoe je het ook schrijft) heb. Mijnes waren ook helemaal niet duur, ik weet alleen niet meer wat voor merk het was Je kan ze helemaalop je voet laten namaken..

secricible schreef:kijk eens naar de rectiligne laarzen.
BarbaLala schreef:ik heb de laarzen van cavallo van 300 euro, heb zelf dunnen kuiten (kleinste schachtmaat die er is bijna) en smalle voeten. dit merk zat bij mij het beste, en stond ook het mooiste.
petrie heeft een goede naam maar als je smalle voeten hebt werkt het niet echt.
mijn laarzen hebben een coating tegen vuil en zooi, ook heel fijn!![]()
betreft beenligging vind ik het zker schelen!
ik reed altijd met chaps, en stak mn voeten erg af. nu veel minder en nu is het ook makkelijker mn been eraan te houden.
suc6!
hannekj schreef:Ik heb zelf de Petrie Hempshire. Dit is wel een springlaars, maar natuurlijk ook te gebruiken voor de dressuur(wedstrijden). Zelf ben ik erg te vreden over de laars. Hij is van soepel,zacht leeer gemaakt, zodat die niet (of weining) pijn doet met inlopen, en er zit een rits in waardoor die goed aansluit bij je kuiten en enkels. (daarom ben ik ook voor deze laars gegaan omdat mn dressuurlaars zonder rits minder aansloot en er bij mn enkel dus weleens slipte).
En volgensmij zijn ze ook wel onder de 300 euries, maar dat weet ik niet zeker.