Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(beestje is wat heet, maar verder was het zo beroerd nog niet imo
)
Vind die dobbelstenen van Scum ook wel erg leuk gevonden 

TeeGee schreef:Met de presentatie willen ze graag zo recht mogelijke lijn zien naar de jury en vlak voor ze groeten; en lachen!!!
TeeGee schreef:In het parcours willen ze graag zien dat je lekker doorgaloppeert en problemen graag voorwaarts oplossen. Dus niet beginnen terug te rijden als het niet past.
Citaat:Daarnaast hoor je rechtop te zitten en je handen laag. Wat natuurlijk ook helpt is een makkelijk paard!

TeeGee schreef:In het parcours willen ze graag zien dat je lekker doorgaloppeert en problemen graag voorwaarts oplossen. Dus niet beginnen terug te rijden als het niet past.
). Tot mijn grote verbazing krijgt mijn broer 39 stijlpunten en de ruiters die rond scheuren tegen 50. Het is toch juist de bedoeling dat een B ruiter controle heeft?
We zijn nu 1 parcours bij de pony's foutloos rondgekomen. Ik heb toen heel rustig gereden, alle wendingen zo ruim en beheerst mogelijk, en wisselend voorwaarts en terug gereden op de hindernissen, gewoon hoe het uitkwam. De jury zei zelfs na het parcours dat het heel netjes gereden was, wat dus resulteerde in een eerste plaats. Ik was er zelf ook heel tevreden over, het ging beheerst maar we reden wel door.
Onze plaatsing was dus ook niet om over naar huis te schrijven, ik was allang blij dat we foutloos rond waren. Een vriendin van mij reed heel behouden en netjes, en alle afstanden klopten exact. Zij had dus ook een zeer verdiende 3e plaats.

oosterhoff schreef:Ik had al zo'n vermoeden. had er dit weekend nog met iemand over dat je 10 punten kan krijgen voor het binnenkomen en groeten. dat wilden ze niet geloven!! dus als het zo is heb ik het bewijs gevonden!
TeeGee schreef:Wat natuurlijk ook helpt is een makkelijk paard!

gomir schreef:oosterhoff schreef:Ik had al zo'n vermoeden. had er dit weekend nog met iemand over dat je 10 punten kan krijgen voor het binnenkomen en groeten. dat wilden ze niet geloven!! dus als het zo is heb ik het bewijs gevonden!
Is dus wel zo, had je ook heel simpel even na kunnen zoeken in het disciplinereglement springen
tomcat701 schreef:Even iets anders....
Heb je andere startcoupons nodig bij springen?
Aangezien ik nu ook nog in de B start, en nog 4 puntjes moet halen voor de L, ga ik het topic even volgen
en met moeite 45 pt op stijl kan rijden. Het beeld ziet er dan een stuk onrustiger uit wat zich dan ook weer uit in de punten.