trailervraag

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

whoopylover

trailervraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 10:22

(ik geloof dat het fout staat, maar heb geen idee waar het wel zou horen.)

Wie kan mij vertellen welke trailers er met een voorlader worden geleverd?
Ik weet alleen de Ifor Williams, zijn er ook meer?

Puera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 13:48

Dit is een trailer met een voorlader, of iig een soort van.
Beschrijving:
Citaat:
Henra Cayenne

De Cayenne paardentrailer heeft standaard 2 deuren aan de voorzijde waardoor u uw paarden, via de voorzijde, uit de trailer kunt laten stappen. De achterklep functioneert, naast het klep systeem, ook als deur. Hierdoor bent u in staat de trailer ook voor andere doeleinden te gebruiken. Door het gebruik van een speciale chassis constructie is de vloerhoogte slechts 36 cm. wat zorgt voor een zeer goede wegligging. De Cayenne is alleen in 2 prds uitvoering te verkrijgen. De opbouw bestaat uit antraciet hout met een zilver metallic polyester kap.

Afmetingen: 2 prds 293 x 160 x 238
Bron: http://www.wittesmid.nl/aanhangwagens/p ... ailer.html (linkermenu 'Paardentrailers', 'Henra'.)

http://www.eertink.nl/paardentrailers.htm Ook deze link adverteerd met bovenstaand model.

ikke

Re: trailervraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 12:37

Vrijwel iedere trailerfabrikant kan je een trailer met voorlader leveren. Dit is echter vrijwel altijd op speciale bestelling. Voor zover ik weet is alleen Fautras en Ifor standaard voorzien van een voorlader.
Henra, Weijer, Westfalia, Bockmann en Humbauer kunnen in ieder geval met voorlader geleverd worden, die ken ik "in het wild". De meeste anderen zullen het ook wel kunnen, even vragen bij de dealer of de fabrikant.