[PG] Oliver 3-jarige pony (omg. brabant?)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

flubjuh

[PG] Oliver 3-jarige pony (omg. brabant?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 23:18

Ik zoek een pony (Oliver) die ongeveer Juli/Augustus 2005 is verkocht.
Toen die verkocht werd is er nog niks met hem gedaan alleen aan de hand stappen enz.
Het is een ruin van ongeveer nu 3 jaar toen die werd verkocht was hij ongeveer 1.50.
Hij komt uit Rotterdam , en is verkocht ergens richting Brabant.
Hij is roodbruin en had toen hij werd verkocht manen van ongeveer 20 cm.
De eigenaresse had hem verkocht omdat hij haar vaak trapte , maar het is eigenlijk een schat van een beest.
Ik heb wel een foto maar alleen op mijn telefoon..
Dus als iemand iets weet.. Hoor ik het graag
xx

DragonLance

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 09:13

ik heb een paard gekent die oliver heette. hij is een ruin dat weet ik zeker en hij is een vos. ik heb wel een foto van hem. mischien is het de oliver die jij bedoelt? ik weet het niet zeker. het is wel een jaartje geleden ongeveer dat ik em gezien heb en toen stond hij op een praktijkschool in barneveld.

flubjuh

Re: [PG] Oliver 3-jarige pony (omg. brabant?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 12:38

Ik weet dat het al heel lang geleden is dat ik dit topic heb geopend. Maar ik zou nog steeds graag willen weten waar deze knul is.
Het is me trouwens na al die tijd ook gelukt om een foto op de pc te krijgen van hem.
Nu zou hij ongeveer 5 jaar moeten zijn. Toen ik hem verzorgde was het volgens mij een hengstje , Misschien nu een ruin.
Dit is Oliver;

Afbeelding