Ik hoor mijn instructrice niet!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Roxx

Ik hoor mijn instructrice niet!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 12:03

Ik loop tijdens mijn lessen tegen het volgende probleem aan: ik kan mijn instructrice niet verstaan! Dit ligt niet zozeer aan haar stem, alswel aan mijn gehoor. Dat is niet helemaal goed.

Nu kan ik haar natuurlijk een toeter geven en vragen of ze daar doorheen wil schreeuwen, maar ik vrees dat haar buren dat niet echt zullen waarderen. Het leek me dus een betere oplossing om met een microfoontje en een 'oortje' te werken. Dan hoeft zij niet te schreeuwen en kan ik haar gewoon verstaan.

Wie van jullie heeft zoiets en hoe bevalt dat? Hebben jullie merken en prijzen voor mij? Eventuele sites waar ik meer informatie op kan vinden zijn ook welkom!

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 12:15

Mijn man heeft dat probleem ook een beetje maar gelukkig praat onze instructrice vrij hard dus is t nog te doen.
Ik kan je helaas niet aan info helpen maar ben wel benieuwd of er nog meer reacties komen.
Hopelijk kan je zoiets aanschaffen!

Edit; zie er nog een topic over viewtopic.php?f=118&t=593961

Roxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 12:30

Hé super! Bedankt! Die had ik niet gezien..........

magicrover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 13:12

Gewoon even wat geld sparen en een oortje etc aanschaffen. Ik ben doof aan mijn rechteroor en met wind hoor ik helemaal niets. Schreeuwen is echt geen oplossing en steeds maar "wat zeg je?" vragen werkt op den duur voor beide partijen op de zenuwen.

Ik heb met mijn instructrice overlegd: wilde eerst een oortje zelf aanschaffen, maar ze vond dat onzin. Ze zij dat ze het wel bij meer mensen kon gebruiken.

Wij hebben er echt plezier van! (moet natuurlijk niet het oortje in mijn rechteroor doen, hihi)

SkyMarian

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 21:25

Wij hebben ook een oortje op advies van een bokker. Werkt echt super en spaart de stem van je instructie

Roxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 21:42

Heb net m'n instructrice even gebeld om te overleggen. Toen bleek dat ze zelf nog zo'n set in de kast heeft liggen. Ze wist alleen niet of hij het nog deed. Die gaan we dus eerst proberen.

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 08:01

Roxx schreef:
Heb net m'n instructrice even gebeld om te overleggen. Toen bleek dat ze zelf nog zo'n set in de kast heeft liggen. Ze wist alleen niet of hij het nog deed. Die gaan we dus eerst proberen.

Nou dat zou helemaal een mooie oplossing zijn

paardjes___l

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 08:51

Liedje schreef:
Roxx schreef:

Nou dat zou helemaal een mooie oplossing zijn

dat denk ik ook

chriss__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 19:44

Ik vind het zelf ook echt super werken.
Bij ons op de mannege gebruiken ze dat ook
Nou ik hoor altijd alles. Terwijl ik vroeg nog weleens zoiets had van huh wat zegt ze nou.
succes!

Midget

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 18:48

succes hoop dat het probleem dan is opgelost, ik had het eerst ook al wat van gehoord maar ik heb 't niet nodig

Roxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 22:55

Ik heb deze week geen les gehad ivm de drukte van het concours dat we dit weekend organiseren, maar ik hoop volgende week weer te kunnen lessen. Dan zullen we zien of het werkt!

capone

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 15:36

ik hbe daar ook last van maar het microfoontje werkt best wel goed hoor!! dus gewoon doen

Kwanyin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 13:07

Ik zal ook voor het oortje gaan. Mijn vader hoort ook niet meer zo goed en hij had ook moeite met het verstaan van de instructries, zeker bij veel wind. Maar toen hij een oortje aanschafte ging alles stukken beter, en ook fijn voor de instructrice zelf dat ze niet alles drie keer na elkaar moet schreeuwen.

silverbrumby

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 23:39

dan kun je dat het beste even met je instructrice overleggen hoe of wat, lijkt mij dan tenminste. Want vanaf hier kunnen wij er niets aan doen, je kan met je instructrice samen voor ene oplossing zorgen, ikd enkd at van die oortjes dan heel geschikt zullen zijn.

papiertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 06:20

onze instructeur die heeft gewoon zo'n hoofd microfoontje. dat is erg handig. en er hangt dan geloof ik in elke hoek een luidspreker zodat je het goed hoort.