wat doen jullie met je paard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_elske_

wat doen jullie met je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 16:14

Haii
Ik vroeg me af wat jullie allemaal met je paard deden, (niet rijden, maar alle andere dingen) en hoevaak jullie die "andere" dingen doen.
Ik zelf ga meestal 1 keer in de week wandelen, waarbij ik ook probeer te draven, stappen, stilstaan en achteruit gaan op mijn stem en ik longeer soms. verder gewoon een middagje kroelen bij slecht weer, of helemaal mooi maken (staart uitpluizen, hoefjes verzorgen enz.) Maar ik was dus benieuwd naar wat jullie deden
-x- me

p.s: als dit hier verkeerd staat mag het natuurlijk verplaatst worden, wist niet waar ik het neer moest zetten...

_elske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 16:29

er zou toch wel iemand zijn die niet altijd rijdt??

Jiss_ca

Re: wat doen jullie met je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 16:33

Ja tuurlijk!

Met mijn shetje lekker stukjes wandelen.....of als het slecht weer is lekker gaan invetten....of een leuke fotoshoot houden en haar invlechten ofzo!
zulk soort dingen!

lekker knuffelen:P

Jiss_ca

Re: wat doen jullie met je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 16:34

Of allemaal lekkere dingetjes meenemen en daar een lekker maaltje van maken!

_elske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 17:52

fotoshoot houden, dat is we een goede! ik vergeet echt altijd mijn camera

__Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 23:14

Héél soms mag Indy vrijspringen. Verder longeer ik haar met balkjes, pessoa, touwtje of gewoon los. Heel soms over de weg rijden of wandelen met iemand samen. Soms grondwerk. En sinds een paar dagen masseer ik haar halsspier.

Melia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 08:21

m'n verzorgpony's word dus gereden in de bak, (buiten of binnen) en word in het bos gereden, en ook nog voor de kar in het bos, dus het lijkt me dat ze genoeg afwisseling hebben En af en toe eens een dagje rust En natuurlijk nog in de wei enzo, maar dat heeft er niet veel mee te maken.