Wat moet ik starten???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

legalyblond

Wat moet ik starten???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 09:57

Ik heb even een vraag met betrekking tot het volgende. Zelf rij ik al heel veel jaren wedstrijden. In de tijd van het "blauwe" boekje heb ik L gereden, als ik het me goed herinner. Hoger dan dit heb ik tot op heden niet gereden. Ik start op dit moment 2 paarden, een in de B (B+10) en een in het L1 (L1+2). Nu heb ik een paard aangeboden gekregen om dressuur mee te starten, dit betreffende paard is momenteel M springen + winst. Het paard is niet eerder uitgebracht op dressuurwedstrijden. Mijn vraag is: in welke klasse mag/moet ik starten met dit paard?

En het "oude" L, staat dat gelijk aan het huidige L2?

Maaikiemaaik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 10:02

Volgens mij moet je met dat paard gewoon in de B starten. Je moet altijd het gezamenlijk hoogste niveau starten, voor jou is dat L, maar omdat het paard nog niet gestart is in dressuur is het voor het paard B. Hoogste 'gezamenlijke niveau' is dus B.

marleen_usar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 10:06

inderdaad B

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 10:07

Dat klopt, tenzij je M of hoger hebt gereden, dan zou je nl ook L1 mogen starten. Maar jij moet dus B starten. Overigens kende het blauwe boekje ook gewoon L1 en L2, maar wsl reed jij toen bij de NBVR. Ik weet niet zeker hoe dat nu werkte, wsl ben je dan wel L2 geklasseerd.

legalyblond

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 10:09

Oke bedankt voor de info!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 13:30

Het is idd B
Nu dat duidelijk is een slotje